ف

  • فتحی.ابراهیم بازنمایی کووید 19 در پلتفرم تلگرام خبرگزاری صداوسیما و رقبای فارسی‌زبان ماهواره‌ای آن [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • فتحی.ابراهیم کاوشی برگفتمان‌های خبرگزاری صدا و سیما و شبکه ایران اینترنشنال در انتخابات مجلس یازدهم ایران [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فتحی.سروش مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فخار نوغانی.وحیده مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فرج اللهی.مهدی کنش گفتاری اقناعی شبکه اجتماعی اینستاگرام در مشارکت سیاسی کاربران (مورد مطالعه: انتخابات اسفند 1398) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی) [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فرهنگی.علی اکبر اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]