فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران ملیحه اصغری کورش فتحی واجارگاه محبوبه عارفی اباصلت خراسانی 10.30486/jsre.2022.1957339.2160 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران محمدرضا کرامتی فاطمه نارنجی ثانی یاسمن مبین رهنی 10.30486/jsre.2022.1937718.1959 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا کریم سواری یاسمن سواری 10.30486/jsre.2022.1958724.2148 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران ناهید فضلی علی خلخالی نادر نادری جواد سلیمانپور 10.30486/jsre.2022.1904238.1688 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی نرگس سجادیان جاغرق محمد رضا یوسف زاده احمد سلحشوری فرهاد سراجی 10.30486/jsre.2022.1959145.2152 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی اکبر سعیدنیا فیروز محمودی علی ایمان زاده کیومرث تقی پور 10.30486/jsre.2022.1955653.2111 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران صیدکرم نوریان فر محمدرضا امام جمعه علیرضا عصاره فریده حمیدی 10.30486/jsre.2022.1919352.1812 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - ارزشیابی از برنامههای درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی نیلوفر مرتضی نژاد 10.30486/jsre.2022.553601.0 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - بررسی کاربست آموزشی وامواژههای فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه روحاله رضاپور فاطمه خموش 10.30486/jsre.2022.1939611.1980 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برونداد به درونداد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز مسعود کبیری 10.30486/jsre.2022.1941768.2001 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون زهرا رجبی اصغر سلطانی مهرانگیز علی نژاد 10.30486/jsre.2022.1951189.2085 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران صابر شفیعی محسن آیتی محمد اکبری بورنگ هادی پورشافعی حسین شکوهی فرد 10.30486/jsre.2022.1954002.2104