ا

  • احمدبیگی. فاطمه طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • احمدی.پروین واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • احمدی.پروین شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.طاهره شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • احمدی.غلامعلی شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • ادیب منش.مرزبان آسیب شناسی وضعیت موجود برنامه معلم پژوهنده (پژوهش در عمل) و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و گسترش آن در نظام آموزش و پرورش [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • اسماعیلی.الهه تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • اسماعیلیان.فرانک تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • اصغری.ملیحه ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • افتخاری.جابر بررسی کتاب‌های درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • افتخاری.حجت بررسی کتاب‌های درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • افراسیابی.رویا شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • افکاری.فرشته دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • اکبری بورنگ.محمد شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قوم‌نگارانه [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • اکبری بورنگ.محمد بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • اکرادی.احسان دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • امام جمعه.محمد رضا شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • امام جمعه.محمد رضا واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • امام جمعه.محمد رضا طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • ایزدی.صمد طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ایمان زاده.علی بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

آ

  • آهنگری کلایی.زهرا مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • آیتی.محسن تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آیتی.محسن بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

ب

  • بادله.علیرضا شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزش‌های دوران کرونا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بشیریان.سمیه شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • بهبودی.هایده واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

پ

  • پروازی مقدم.زهرا برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • پور شافعی.هادی شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قوم‌نگارانه [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • پورشافعی.هادی بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

ت

  • تقی پور.کیومرث بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

ج

  • جعفری روزبهانی.نجمه سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • جلیلیان.معصومه بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ح

  • حاتمی.جواد شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • حاتمی.جواد تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • حریری مقدم.شهلا ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینی خواه.علی تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینی.سیده فاطمه طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • حسینی.سیده ملیحه تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حمیدی.فریده واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حمیدی.فریده طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

خ

  • خادمی.سولماز طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خاضکی.شیرین طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خراسانی.اباصلت ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • خسروی.رحمت اله واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خلخالی.علی مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • خموش.فاطمه بررسی کاربست آموزشی وام‌واژه‌های فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • خوجه.زهرا تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]

د

  • دادمهر.مجید طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • درفش.ثریا تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • دوائی.مهدی سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ر

  • رجبی.زهرا تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • رحیمی.زهرا بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • رضاپور.روح‌اله بررسی کاربست آموزشی وام‌واژه‌های فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • رضایی راد.مجتبی کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • رضایی راد.مجتبی مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • رهنما.اکبر بررسی خوانش پست‌مدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ز

  • زارع.زهرا تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زارعی.محمد حسین ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامه‌درسی آموزش‌عالی در شرایط بحرانی کووید-19 [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زندی.طالب سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • زنگویی.اسداله طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]

س

  • سجادی.سیدمهدی تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سجادیان.نرگس ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سراجی.فرهاد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سعیدنیا.اکبر بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سعیدی رضوانی.محمود تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سلحشوری.احمد ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلطانی.اصغر تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سلیمان پور عمران.محبوبه شناسایی شاخص‌های موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • سلیمانپور.جواد مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سواری.کریم مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • سواری.یاسمن مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همه‌گیری کرونا [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

ش

  • شادی.صدیقه طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شاملو.ندا شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزش‌های دوران کرونا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شفیعی سروستانی.مریم تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شفیعی.صابر بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • شکوهی فرد.حسین بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک‌های تفکر و ارتباطی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • شهابی.سارا تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • شیردل.علی کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • شیرکوند.ناصر طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ص

  • صاحبدل.حسین طراحی الگوی برنامه‌درسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صادقی.علیرضا تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • صادقی.علیرضا بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • صمدی.پروین واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • صمدی.پروین شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های شایستگی معلم به‌مثابه یادگیرنده مادام‌العمر: یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]

ط

  • طلایی.ابراهیم تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]

ع

  • عابدی.احمد شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عارفی.محبوبه ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • عارفی.محبوبه بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عراقیه.علیرضا سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • عصاره.علیرضا طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • عصاره.علیرضا واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علی عسگری.مجید طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • علی عسگری.مجید تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علینژآد.مهرانگیز تحلیل کتاب‌های درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفه‌های ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]

ف

  • فاضلی.زینب بررسی میزان تحقق رویکرد زمینه‌محور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • فتحی واجارگاه.کورش بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • فتحی واجارگاه.کوروش ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاست‌گذاری برنامه درسی در نظام آموزش‌وپرورش ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • فتحی واجارگاه.کوروش برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • فرج پور.نیلوفر شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قوم‌نگارانه [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • فیاض.ایراندخت بررسی خوانش پست‌مدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ق

  • قادری.مصطفی بررسی خوانش پست‌مدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • قادریانی.هادی بررسی خوانش پست‌مدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • قاسمپور.عرفانه طراحی برنامه درسی آموزش کارآفرینی و شغلی بر مبنای پروژه‌های عملیاتی موفق با گذر از مدل استورت میل [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • قلتاش.عباس طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • قلتاش.عباس ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]

ک

  • کبیری.مسعود مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برون‌داد به درون‌داد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • کرامتی.محمدرضا مروری نظام‌مند بر مؤلفه‌های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • کرمی.مرتضی طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کریمی زاده.نسرین بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسه‌ای در دوره متوسطه اول [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کشاورزی.فهیمه تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • کیهان.جواد سنتزپژوهی مؤلفه‌های دانش محتوایی - تربیتی (pck) معلمان علوم: ارائۀ الگوی مفهومی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ل

  • لطفی.حسین شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

م

  • مبین رهنی.یاسمن مروری نظام‌مند بر مؤلفه‌های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • محمدجانی.صدیقه ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازنده‌گرایی با استفاده از رویکرد آمیخته [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • محمدی.مهدی طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • محمودی.فیروز بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • مرتضی نژاد.نیلوفر ارزشیابی از برنامه‌های درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • مزهبیان.حدیث طراحی الگوی زیست‏پذیری برنامه ‌درسی در نظام آموزش ‌عالی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مصطفی پور.زهرا برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخص‌های برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاه‌ها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی ) [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • معظمی.مجتبی واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مقدسی.حمید سلامت روان دانش‌آموزان ابتدایی در همه‌گیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مهداد.علی شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • مهرام.بهروز طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مهرام.بهروز تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • مهرمحمدی.محمود تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ن

  • نادری.نادر مدل‌سازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • نادی.محمد علی شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • نارنجی ثانی.فاطمه مروری نظام‌مند بر مؤلفه‌های مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • نصر.احمدرضا ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامه‌درسی آموزش‌عالی در شرایط بحرانی کووید-19 [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • نصرتی.صدیقه دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • نظامی.مینا واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نظریان.محمدرضا شناسایی روشها و مؤلفه‌های تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • نعمتی.طیبه سنتزپژوهی مؤلفه‌های دانش محتوایی - تربیتی (pck) معلمان علوم: ارائۀ الگوی مفهومی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • نوروزی.رضاعلی بررسی کتاب‌های درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • نوری.علی سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه [ دوره19, شماره 74 - پاییز سال 1401]
  • نوریان فر.صیدکرم طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیش‌دبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • نوریان فر.صیدکرم واکاوی شناخت مربیان از ویژگی‌های رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران [ دوره19, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ه

  • هاشمی.سید محمود واکاوی مؤلفه‌های آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]

ی

  • یاری حاج عطالو.جهانگیر سنتزپژوهی مؤلفه‌های دانش محتوایی - تربیتی (pck) معلمان علوم: ارائۀ الگوی مفهومی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]
  • یوسف زاده چوسری.محمدرضا ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی [ دوره19, شماره 73 - تابستان سال 1401]
  • یوسفی نژاد لنگرودی.زهره واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی [ دوره19, شماره 72 - بهار سال 1401]