ا

  • ابوالقاسمی.محمود تحلیل جایگاه مؤلفه‌های تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • ابوالقاسمی.محمود واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • ابوالمعالی.خدیجه مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • احمدپور مبارکه.فاطمه بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • احمدی.پروین جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • احمدی.ساره بررسی میزان سواد خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانش‌آموزان پایه چهارم کل کشور [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • احمدی.غلامعلی شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • ادیب نیا.اسد مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • ارفع بلوچی.فاطمه ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • اسد بیگی.پژمان تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • اسلامیان.حسن بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • اسلامیان.حسن مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • اسلامیان.مرضیه واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • اسماعیلی.کوروش اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • اصغر نژاد.علی اصغر مقایسه ترجیحات فکری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • افضل خانی.مریم بررسی شیوه‌های بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • افیونی.صفورا مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • امین بیدختی.علی اکبر ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • اناری نژاد.عباس تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • اوجی.آناهیت بررسی رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]

آ

  • آتشک.محمد واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • آقازاده.محرم خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روان‌شناسی و علوم تربیتی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]

ب

  • باوفا.داوود به سوی فرانظریه‌ای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • بختیار نصر آبادی.حسنعلی امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • بختیار نصرآبادی.آمنه امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • برائی.علی جایگاه حل مسأله در تمرین‌های کتاب‌های درسی علوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • بزرگ.حمیده استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامه‌های کارشناسی ارشد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • بهمن.بهاره مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • بیات.طاهره جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

پ

  • پارسا.عبدالله جایگاه اخلاق زیست محیطی در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • پاک مهر.حمیده بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پاک نیا.لیلا طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • پاکدامن.مجید بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پیرکمالی.محمد علی بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • پیری.موسی رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]

ت

  • تدین.مریم بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامه‌های درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • ترک زاده.جعفر شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]

ج

  • جبل عاملی.جلال امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • جعفری ثانی.حسین ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • جعفری ثانی.حسین بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • جمالی تازه کند.محمد تحلیل جایگاه مؤلفه‌های تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • جوزایی.کریم مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

ح

  • حدادنیا.سیروس تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • حدادنیا.نوروز تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • حسن زاده.رمضان رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین بررسی رابطه بین سطح خودکارآمدی معلمان علوم تجربی با انگیزش، نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • حیدری.فائزه شناسایی مشکلات فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی و ارائه رهکارهایی برای رفع آن [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

خ

  • خاکباز.عظیمه سادات استاد راهنمای پنهان: برنامه درسی برآمده از تعامل استاد راهنما و دانشجو در پایان نامه‌های کارشناسی ارشد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

ر

  • رجایی پور.سعید بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • رجاییان.ندا آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رجاییان.ندا آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رحمانی.هادی شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • رحمانی.هادی ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • رفیع پور.ابوالفضل بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • رنجدوست.شهرام بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانش‌آموزان متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • روشنیان رامین.محسن خودکارآمدی پژوهشی در میان دانشجویان کارشناسی ارشد روان‌شناسی و علوم تربیتی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]

ز

  • زوار.تقی رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]

س

  • ستاری.صدرالدین ارزیابی مؤلفه‌های تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • سعادتمند.زهره بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • سعدی پور.اسماعیل مقایسه اثربخشی آموزش براساس روش تدریس سکوسازی و روش سنتی بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر سال دوم متوسطه در درس زبان انگلیسی در شهر ویسیان [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • سعیدی رضوانی.محمود تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • سعیدی رضوانی.محمود مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • سیف نراقی.مریم تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

ش

  • شریعتمداری.علی تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شریف.مصطفی بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • شریفی.حسن پاشا پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • شریفی.نوید ارائه الگویی مبتنی بر بازخورد 360 درجه جهت ارزیابی عملکرد تحصیلی دانشجویان پذیرش شده بدون کنکور در مقطع تحصیلات تکمیلی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • شفیع پور.فرهاد ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شفیع پور.فرهاد بررسی ابعاد پداگوژیکی اسلامی کردن برنامه‌های درسی دانشگاهی در حوزه علوم انسانی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • شهرکی پور.حسن بررسی محتوای کتب درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • شیخ پور.سکینه مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • شیردل.خیرالنسا رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

ص

  • صابر.سوسن پیش بینی ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس سبکهای هویت در دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستانهای دولتی تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • صباغی.نیر بررسی میزان اثر بخشی مؤلفه‌های ارزش‌های شهروندی در برنامه درسی دوره ابتدایی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • صفائی موحد.سعید به سوی فرانظریه‌ای دیگر برای شناخت برنامه درسی پنهان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • صفائی موحد.سعید واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • صفری.یحیی طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • صیادی شهرکی.سمیه میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]

ط

  • طالب زاده نوبریان.محسن تحلیل جایگاه مؤلفه‌های تربیت شهروندی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]

ع

  • عبدی پاکروان.مژگان بررسی شیوه‌های بهینه در مشارکت اثر بخش اولیا و مردم در مدارس [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • عطاران.محمد واکاوی برنامه درسی پنهان در انتخاب استاد راهنما در دانشکده ریاضی: یک مطالعه کیفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • عظیمی.محمد رابطه فرسودگی تحصیلی و یادگیری خود تنظیمی با عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • علی آبادی.خدیجه بررسی تأثیر مدل طراحی آموزشی گانیه و بریگز بر یادگیری و یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • علیپور.وحیده تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • عیوضی.پروانه بررسی رابطه هوش هیجانی دبیران با تفکر خلاق دانش‌آموزان متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

غ

  • غنایی چمن آباد.علی مقایسه ترجیحات فکری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]

ف

  • فاتحی.یونس مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش‌آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فدایی.محمدرضا بررسی رابطه بین باورها و مؤلفه‌های ساخت و سازگرایی در محیط کلاس درس ریاضی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • فراستخواه.مقصود واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فرمهینی فراهانی.محسن اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فروغی ابرب.احمد علی شناسایی موانع و چالش‌های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • فروغی ابری.احمدعلی مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • فلاح.وحید تأثیر اعتماد یادگیرنده نسبت به اثربخشی معلم و محتوای مورد تدریس برمیزان یادگیری او [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • فیروزی.زهرا تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]

ق

  • قهرمانی.محمد واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]

ک

  • کارشکی.حسین تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • کارشکی.حسین ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • کارشکی.حسین جایگاه حل مسأله در تمرین‌های کتاب‌های درسی علوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • کرمی.زهره تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • کرمی.مرتضی تأثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مسأله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه‌های آموزش ضمن خدمت معلمان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • کرمی.مهدی تحلیل محتوای کتاب ریاضی 1 پایه اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطه شناختی بلوم [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • کریمی علویجه.اکرم شناسایی موانع و چالش‌های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • کشتی آرای.نرگس شناسایی موانع و چالش‌های اجرای طرح ارزشیابی توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • کشتی آرای.نرگس واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • کیامنش.علیرضا مقایسه اضطراب مدرسه و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان پایه چهارم در دو سیستم ارزشیابی سنتی و توصیفی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]

گ

  • گل مقام.هانیه مقایسه ترجیحات فکری دانش‌آموزان دختر پایه‌های دوم، سوم و چهارم رشته ریاضی در مقطع متوسطه شهر مشهد [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • گلستانی.سیدهاشم واکاوی آراء تربیتی فارابی مؤسس فلسفه اسلامی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]

م

  • محمدی.مهدی ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • مرادزاده.سمیرا امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • مرادی.محمدرضا میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • مرزوقی.رحمت اله بررسی رابطه ویژگی‌های فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • ملکی.صغری بررسی میزان سواد خواندن دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر شهریار و مقایسه آن با متوسط عملکرد دانش‌آموزان پایه چهارم کل کشور [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • ملکی.مهدی اولویت بندی و مقایسه مؤلفه‌های شش‌گانه ایدئولوژی‌های برنامه درسی از منظر اعضای هیأت علمی دانشکده‌های علوم تربیتی شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • موسوی.ستاره بررسی ارتباط بین ابعاد جو سازمانی و میزان پذیرش نوآوری برنامه ‌درسی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • مهاجر.یحیی مقایسه تأثیر روش تدریس حل مسأله با روش تدریس کاوشگری بر مهارت‌های حل مسأله اجتماعی دانش‌آموزان دختر در درس علوم اجتماعی پایه پنجم ابتدایی [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • مهدی زاده.حسین طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • مهرام.بهروز جایگاه حل مسأله در تمرین‌های کتاب‌های درسی علوم ابتدایی [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • میرزائیان.بهرام رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیم و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]

ن

  • نادری.عزت اله تأملی بر موانع تفکر انتقادی در برنامه درسی آموزش متوسطه [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • نادی.محمد علی طراحی نرم افزار آموزشی علوم پنجم ابتدایی مبتنی بر فراشناخت و بررسی تأثیر آن بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • ناصری جهرمی.رضا ارزیابی اثربخشی بیرونی برنامه درسی دوره کارشناسی رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر مبنای مدل چشم شایستگی [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]
  • ناصری جهرمی.رضا شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی معیاری مهارت‌های تدریس اعضای هیأت علمی بر مبنای الگوی شغل و شاغل ـ مطالعه موردی: دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • نصرتی هشی.کمال امکان سنجی و اولویت بندی رشته‌های بین رشته‌ای از دیدگاه استادان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد نجف آباد [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • نوروززاده.رضا واکاوی پیامدها و سازوکارهای جهانی شدن برنامه‌های درسی آموزش عالی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • نوروزی.رضا علی میزان پاسخ‌گویی محتوای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه به نیازهای اجتماعی و عاطفی دانش‌آموزان [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]

ی

  • یار محمدیان.محمد حسین آسیب شناسی برنامه درسی شیمی در دوره متوسطه با استفاده از تکنیک دلفی [ دوره10, شماره 38 - پاییز سال 1392]
  • یارمحمدیان.محمد حسین ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه ارتباط کارآمد ادراک شده بین دانش آموز و معلم در مدارس هوشمند [ دوره10, شماره 36 - بهار سال 1392]
  • یارمحمدیان.محمدحسین مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) [ دوره10, شماره 39 - زمستان سال 1392]
  • یوسف زاده.محمد رضا نظریه تربیتی و رویکرد برنامه درسی از منظر عمل‌گرایی نوین [ دوره10, شماره 37 - تابستان سال 1392]