احمدی حاجی.ام البنین
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
احمدی.پروین
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
احمدی.خدیجه
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
ادیب.یوسف
تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
ادیب.یوسف
تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ادیبان.محبوبه
واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیهای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانشآموزان بهحاشیه راندهشده
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
اسدیان.سیروس
تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانشآموزان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
اوتادی.محمود
تعیین شاخصهای عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهرهگیری از تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ایزدی.صمد
مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درسپژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ایمانی نائینی.محسن
رویکرد ساحت تربیت هنری و زیباییشناختی، رویکرد موضوعمحور یا رویکرد دریافت احساس و معنا
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
آ
آشپز.فاطمه
بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیباییشناسی تربیت شهروندی در کتابهای درسی دورۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
آقایی ابرندآبادی.سیده الهام
رویکرد ساحت تربیت هنری و زیباییشناختی، رویکرد موضوعمحور یا رویکرد دریافت احساس و معنا
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
ب
بازدار قمچی قیه.مرتضی
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
باقری.مینا
اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانشآفرینی معلمان دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
براتعلی.مریم
تحلیل محتوای کتاب درسی ارتباط مؤثر پایۀ دهم دورۀ دوم متوسطه فنیوحرفهای بر اساس مهارتهای دهگانه سازمان بهداشت جهانی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
بناهان قمی.مریم
بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیباییشناسی تربیت شهروندی در کتابهای درسی دورۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
بهرامی.سوسن
بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
بیطرفان.فاطمه سادات
بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیباییشناختی و هنری
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
پ
پرسته قمبوانی.فاطمه
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
پیروز.غلامرضا
مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درسپژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
پیری.موسی
تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانشآموزان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
ت
ترکاشوند.علی
نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافتههای مطالعه ترکیبی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ج
جاودانی.محمد
طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی آموزش کاهش خطرپذیری از بلایای طبیعی برای دورة ابتدایی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
جعفری هرندی.رضا
بررسی روایی و پایایی پرسشنامۀ ارزشیابی تدریس در بین دانشآموزان دبیرستانی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
حبیب زاده.عباس
تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
حبیبی کلیبر.رامین
اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانشآفرینی معلمان دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
حجازی.الهه
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانشآموزان دورۀ متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
حسن پور رودبارکی.مریم
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
حسینی خواه.علی
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
حسینی خواه.علی
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
حضرتی.عباس
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خ
خالقی نژاد.سید علی
نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسبشده را ارزشیابی کنیم؟
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خسروی بابادی.علی اکبر
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خسروی.محبوبه
دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روشهای خودآزمایی و پوشهکار
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
خسروی.محبوبه
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
خلقی فرد.حمیده
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
د
داورپناه.محمد علی
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
دریابگی.سیده نرجس
تأثیر تدریس با استفاده از سطحبندی و پیگیری تداوم یادگیری دانشآموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
دلفان آذری.آزیتا
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه درسی حل مسئله بهمنظور آموزش دانشجویان پرستاری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
دلیران فیروز.زهرا
تحلیل محتوای کتاب درسی ارتباط مؤثر پایۀ دهم دورۀ دوم متوسطه فنیوحرفهای بر اساس مهارتهای دهگانه سازمان بهداشت جهانی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
دهقان.فرزانه
تحلیل محتوای دروس منتخب کتابهای زبان انگلیسی دورۀ متوسطه اول مدارس ایران (Prospects) با استفاده از فرایندهای چهارگانهی مدل یادگیری زایشی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
دهقانی.مرضیه
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانشآموزان دورۀ متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
دهقانی.مرضیه
بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیباییشناختی و هنری
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
رستگاری.زهرا
بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئتعلمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
رشیدی.زهرا
طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی شهروند جهانی در آموزش عالی ایران؛ رویکرد میانرشتهای
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
رشیدی.زهرا
دانشپژوهی تدریس، کارکرد مغفول دانشگاهی در ایران؛ تأملی بر پدیدة سایش
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
رنجدوست.شهرام
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
س
ساکی.رضا
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
سجادی.سیدمهدی
واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیهای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانشآموزان بهحاشیه راندهشده
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سجودی.مرجان
بررسی موانع اجرایی سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بر اساس مدل فولن: موردکاوی ساحت تربیت زیباییشناختی و هنری
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سراجی.فرهاد
نقش سواد فناورانه در تمایل به کارآفرینی دانشجویان مهندسی: یافتههای مطالعه ترکیبی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
سربلند.خیراله
طراحی الگوی اثربخش کیفیت آموزش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شمال غرب ایران (با روش ترکیبی)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
سعادت فر.رحمت
تحلیل برنامه درسی پایه ششم ابتدایی از منظر توجه به حقوق تربیتی دانشآموزان از دیدگاه معلمان و دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
سلطانی بابوکانی.شهین
رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
سلطانی.اصغر
بررسی ساختار عاملی ابزار سنجش انگیزش تدریس اعضای هیئتعلمی در آموزش عالی ایران (مورد: دانشگاه شهید باهنر کرمان)
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
صالحی.کیوان
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانشآموزان دورۀ متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
صباحی زاده.محمود
شناسایی چالشها و راهکارهای بهبود طرح سوادآموزی خواندن با خانواده: مطالعۀ موردی استان هرمزگان
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
صلواتی.پرستو
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخصهای محتوایی برنامه درسی ملی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
صمدی.پروین
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
صمدی.پروین
بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیباییشناسی تربیت شهروندی در کتابهای درسی دورۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ط
طلایی.ابراهیم
واکاوی تجارب زیستۀ معلمان مدارس حاشیهای (به لحاظ فرهنگی و جغرافیایی) از دانشآموزان بهحاشیه راندهشده
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ع
عارفی.محبوبه
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عبداللهی.مژگان
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عبدالملکی.صابر
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
عراقیه.علیرضا
کاوش در انتقال یادگیری بهعنوان دغدغۀ بزرگ محیط کار
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عریضی.حمیدرضا
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای طرحوارهای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عزیزی محمودآباد.مهران
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای طرحوارهای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عصاره.علیرضا
طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
عطاران.محمد
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
عظیمی آقبلاغ.احد
مطالعة ویژگیهای عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
عظیمی.محمد
تبیین تجربة متخصصین تعلیم و تربیت و مدرسان زبان انگلیسی برای آموزش زبان انگلیسی در دورة اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
علی عسگری.مجید
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه درسی حل مسئله بهمنظور آموزش دانشجویان پرستاری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
علی عسگری.مجید
مدرسهدرخانه؛ فرصت یا تهدید در نظام آموزشی ایران؟!
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
علی عسگری.مجید
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
غ
غلامی.احمد
طراحی و اعتبارسنجی چارچوب برنامه درسی آموزش کاهش خطرپذیری از بلایای طبیعی برای دورة ابتدایی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
ف
فتحی آذر.اسنکندر
تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
فتحی آذر.اسنکندر
تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
فتحی واجارگاه.کوروش
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
فتحی واجارگاه.کوروش
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
فراستخواه.مقصود
خاستگاههای فکری و نظری برنامه درسی سایه و بازشناسی مصادیق آن در نظام آموزشی ایران
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
فرج زاده.منوچهر
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ق
قادری.مصطفی
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
قادری.مصطفی
دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روشهای خودآزمایی و پوشهکار
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
قادری.مصطفی
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قلاوند.زهره
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قلتاش.عباس
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
قناعت.حسین
تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانشآموزان در درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ک
کرمی.شهناز
تغییرات اقلیم: بستری نو در برنامه درسی آموزش عالی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
کشتی آرای.نرگس
رابطة بین هویت فرهنگی با کیفیت تدریس اساتید دانشگاه
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
کشتی آرای.نرگس
شناسایی جایگاه برنامه درسی تربیت جنسی در نظام آموزشی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
کیان.مرجان
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
کیان.مرجان
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ل
لیاقت دار.محمدجواد
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای طرحوارهای بر توانایی حل مسائل غیرمعمولی ریاضی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
م
ماشینجی.علی اصغر
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ماهروزاده.طیبه
رویکرد ساحت تربیت هنری و زیباییشناختی، رویکرد موضوعمحور یا رویکرد دریافت احساس و معنا
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
ماهروزاده.طیبه
بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیباییشناسی تربیت شهروندی در کتابهای درسی دورۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
مجلل چوبقلو.محمد علی
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر در پوچی برنامه درسی مدارس ابتدایی (مطالعه موردی منطقه آموزشوپرورش شهرستان مراغه)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
مجیبی.تورج
تعیین شاخصهای عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهرهگیری از تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
محمدی.علی
تعیین شاخصهای عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهرهگیری از تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
محمدی.مهدی
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
محمودی.فیروز
تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
محمودی.فیروز
تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
محمودی.فیروز
مطالعة ویژگیهای عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
مدنی.احمد
نگاهی به مسیر حرفهای رالف تایلر: روایتی تاریخی از عمری تلاش برای پیوند «نظریه» و «عمل» برنامة درسی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
مدنی.سیدهادی
مطالعة ویژگیهای عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
مرزوقی.رحمت اله
ارزیابی (میزان قابلیت تحقق، اجرا و سودمندی) برنامه درسی آموزش پیشگیری از HIV/ AIDS برای مربیان بهداشت مدارس متوسطه ایران
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
معروفی.یحیی
تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
معصومی نژاد.رضا
تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
معصومی نژاد.رضا
تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
معمر.جمال
طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانشآموزان دورۀ متوسطه
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ملکی.حسن
مقایسۀ اثرات بازی هدایتشده، بازی آزاد و آموزش مستقیم بر یادگیری کودکان در درس علوم تجربی پایۀ اول ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ملکی.حسن
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دورة اول دبیرستان بر اساس شاخصهای محتوایی برنامه درسی ملی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
میرسپاسی.ناصر
تعیین شاخصهای عملکرد آموزشی اعضای هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهرهگیری از تحلیل سلسلهمراتبی فازی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
میرلوحی.هاجر سادات
طراحی الگوی اجرایی برنامه درسی دانشگاه کلاس جهانی در آموزش عالی ایران بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
ن
نادی.محمد علی
طراحی الگوی اجرایی برنامه درسی دانشگاه کلاس جهانی در آموزش عالی ایران بر مبنای نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
نجفی.سهراب
تبیین موانع پذیرش و اجرای نوآوری در برنامههای درسی دانشگاه فرهنگیان
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]
نصرتی.شادی
دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روشهای خودآزمایی و پوشهکار
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
نوروززاده.رضا
طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
ه
هادی زاده.مریم
طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
هاشمی.سهیلا
شناسایی موانع درسپژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی
[
دوره17,
شماره
66
- پاییزسال
1399]
هاشمی.سیداحمد
واکاوی الزامات و بایسته های اجرای مطلوب برنامه درسی پژوهش کاربردی در مدارس ابتدایی
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
هدایتی.اکبر
نگاهی به تجربیات آموزشی در پیوستاری چندوجهی: چگونه برنامه درسی کسبشده را ارزشیابی کنیم؟
[
دوره17,
شماره
67
- زمستانسال
1399]
ی
یارمحمدزاده.پیمان
اثربخشی آموزش الگوی تفکر تعاملی بر دانش ضمنی و دانشآفرینی معلمان دورۀ ابتدایی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
یافتیان.نرگس
تأثیر تدریس با استفاده از سطحبندی و پیگیری تداوم یادگیری دانشآموزان پایه نهم بر یادگیری درس ریاضی
[
دوره17,
شماره
65
- تابستانسال
1399]
یعقوبی.سلام
واکاوی ادراک متخصصان برنامه درسی ایران نسبت به مؤلفههای پارادایم برنامه درسی نوفهمی
[
دوره17,
شماره
64
- بهارسال
1399]