اسکندری.سمانه
بررسی تاثیر آمیختهی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1405]
اسماعیلی.سعیده
بررسی تاثیر آمیختهی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1405]
پ
پاشاپور.حجت اله
بررسی تاثیر آمیختهی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1405]
ر
روشن فکر جورشری.سبحان
تحلیل عوامل موثر محیطی در ایجاد حس امنیت در شهر رشت (مطالعه موردی:مجتمع های مسکونی آزاد گان و پردیسان)
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1405]
م
مولائی هشجین.نصرالله
بررسی تاثیر آمیختهی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1405]
مولائی هشجین.نصرالله
تحلیل عوامل موثر محیطی در ایجاد حس امنیت در شهر رشت (مطالعه موردی:مجتمع های مسکونی آزاد گان و پردیسان)
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1405]