ا

  • اسکندری.سمانه بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1405]
  • اسماعیلی.سعیده بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1405]

پ

  • پاشاپور.حجت اله بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1405]

ر

  • روشن فکر جورشری.سبحان تحلیل عوامل موثر محیطی در ایجاد حس امنیت در شهر رشت (مطالعه موردی:مجتمع های مسکونی آزاد گان و پردیسان) [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1405]

م

  • مولائی هشجین.نصرالله بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1405]
  • مولائی هشجین.نصرالله تحلیل عوامل موثر محیطی در ایجاد حس امنیت در شهر رشت (مطالعه موردی:مجتمع های مسکونی آزاد گان و پردیسان) [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1405]