ا

  • اکبری.حسن ارزیابی 360 درجه ، روشی موفق در تعیین شایستگی های یک مدیر ( مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق) [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • ایران زاده.سلیمان ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • ایران زاده.سلیمان بررسی رابطة رفتار مدنی و عدالت سازمانی با خشنودی شغلی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • ایران زاده.سلیمان مطالعه تطبیقی هوش هیجانی مدیران استانهای آذربایجان شرقی و اصفهان و رابطه آن با میزان توسعه یافتگی هر یک از استانها [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1388]