اکبری.حسن
ارزیابی 360 درجه ، روشی موفق در تعیین شایستگی های یک مدیر ( مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق)
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ایران زاده.سلیمان
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1388]
ایران زاده.سلیمان
بررسی رابطة رفتار مدنی و عدالت سازمانی با خشنودی شغلی کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ایران زاده.سلیمان
مطالعه تطبیقی هوش هیجانی مدیران استانهای آذربایجان شرقی و اصفهان و رابطه آن با میزان توسعه یافتگی هر یک از استانها
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1388]