فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد) سمیه حضوری محمد علی عبدالوند کامبیز حیدرزاده محسن خون سیاوش دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی) امیر دانش شهرکی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا فرانک خدایاری حسام الدین زمانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین بابک رشیدی آشتیانی سید حمید خداداد حسینی بیت اله اکبری مقدم دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی علی رمزی مژدهه محمدرضا وطن پرست مهدی مشکی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت علی عبادی حسن مهرمنش سید ذبیح اله هاشمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار قاسم عبادی حسین ادب احمدرضا کسرائی