ابراهیم زاده دستجردی.رضا
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ابراهیم زاده دستجردی.رضا
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
اجاقی.محمدامین
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
اسدزاده.وحیده
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
اصلی کوشا.هانیه
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
اقایی.نجف
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
انوشه.مزدک
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
آ
آشتیانی.ندا
نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنشهای رفتاری خریداران اتومبیلهای لوکس در تهران
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ب
بادپا.مهدی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
باقری.هادی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بختیاری.فاطمه
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
بوستان احمدی.وحید
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ت
تقی پوریان.محمدجواد
نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنشهای رفتاری خریداران اتومبیلهای لوکس در تهران
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
تقی زاده.آرزو
تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ج
جعفری.معصومه
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ح
حاج علی اکبری.فیروزه
تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خ
خادمی.طیبه
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
خدادی.نهال
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
خدایاری.فرانک
بررسی تأثیر جهتگیری بازار بر استراتژیهای نوآوری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
خسروی.کیانوش
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
خسروی.کیانوش
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیلگرهای محیطی بر انگیزههای کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ر
رمضانی.مجتبی
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رومیانی.سعید
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
رومیانی.مراد
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ز
زنگانه.مهدی
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
س
سیدین.بهرام
نقش واسطهای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ش
شعبانی نژاد.اسماعیل
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
ص
صادقی.مهرداد
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
صادقی.مهرداد
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
صادقی.مهرداد
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
ط
طاهری کیا.فریز
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ع
عبدالوند.مهری
بررسی تأثیر مشتریمداری بر عملکرد صادراتی شرکتهای صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
عبدالوند.مهری
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
عبدی.حمیرا
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
عطف.زهرا
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
غ
غریب نواز.نادر
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ف
فتح اللهی.ثریا
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فروغ نعمت اللهی.بهناز
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
فریدچهر.الهام
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فندرسکی.فائزه
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
فهیمی نژاد.علی
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
ق
قاسمی نامقی.محمد
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاههای افق کوروش شهر مشهد)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
قاسمی همدانی.ایمان
تأثیر ارزشهای شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
قربی.سیده سمیه
بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاههای افق کوروش شهر مشهد)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ک
کریمی.آصف
تأثیر نوآوری باز بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت غذایی (مورد مطالعه: شرکت گلستان)
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
کیماسی.مسعود
نشانهشناسی بلاغت کلامی در تبلیغات چاپی – مطالعه چند موردی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
گ
گرانمایه.مرضیه
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
گرانمایه.مریم
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
گندمی.مینا
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
م
مجیدی دیزج.حسن
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی و تسهیلگرهای محیطی بر انگیزههای کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
مجیدی دیزج.حسن
تأثیر تمایل کارآفرینانه بر رفتار کسبوکارهای نوپا با نقش تعدیلگر فرهنگ ملی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
محترم.رحیم
تأثیر پذیرش رسانه اجتماعی بر عملکرد شرکتهای واردکننده پوشاک (مورد مطالعه: اینستاگرام)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
محمدرضایی.میثم
تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش مشتری با نقش میانجی جهتگیری بازار در بنگاههای کوچک و متوسط
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
مرسل.باقر
توسعه مدل عوامل درون سازمانی مؤثر برجذب حامیان مالی در ورزش قهرمانی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
مشکل گشا.الهام
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
معلمی.هانیه
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
منظمی.امیرحسین
طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
منوچهری میاندوآب.ایوب
احساسات اخلاقی مصرفکننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1398]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین رشد فروش و بازده داراییها با پاداش هیأت مدیره شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
موسوی.سید علیرضا
بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده داراییها و نسبت گردش موجودیهای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
موسوی.نرگس
تأثیر مؤلفههای بازاریابی رسانههای اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
مهرانی.هرمز
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
میرابی.,وحیدرضا
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- پاییزسال
1398]
ن
نایب زاده.شهناز
بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1398]
نظری.رسول
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]
نیکوآبادی.حمید رضا
ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی
[
دوره14,
شماره
4
- زمستانسال
1398]