ا

  • انصاری رنانی.قاسم عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

ب

  • باروند.پونه عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

چ

  • چارستاد.پروانه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

ح

  • حسن زاده.مهرداد بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حسین زاده لطفی.فرهاد اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • حمیدی.ناصر ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان) [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

خ

  • خیری.بهرام بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

د

  • دهقان دهنوی.حسن ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • دهقان نیری.محمود عوامل موثر بر تفکر استراتژیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

ذ

  • ذوالفقاری.ثمینه بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

ر

  • رادفر.رضا اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • ریحانی.ناهید نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

ض

  • ضیائی.زینب ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

ع

  • عبدالوند.مهری نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • عبدالوند.مهری عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

غ

  • غفاری آشتیانی.پیمان بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

ف

ق

  • قدیری.علی بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

گ

  • گیلانی نیا.شهرام فناوری توزیع داده ها به روش مگا و سامانه های پشتیبانی از تصمیم [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

م

  • محمودیان.محمود عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]
  • موسی خانی.مرتضی ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]

ن

  • نایب زاده.شهناز ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد ) [ دوره5, شماره 1 - بهار سال 1389]

و

  • وظیفه دوست.حسین چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی [ دوره5, شماره 2 - پاییز سال 1389]