S

  • SaadabadiMotlagh.Hossein  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Saeidi.Mahnaz کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Salamati.Kimiya Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Salehi.Hadi Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Salehi.Hadi تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Shafiee.Sajad Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shafiee.Sajad Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Shahabi.Hassan رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2024]