SaadabadiMotlagh.Hossein
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Saeidi.Mahnaz
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Salamati.Kimiya
Academic procrastination from attribution theory perspective: An overview
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
Effects of Different Modes of Spacing on Iranian EFL Learners' Lexical Knowledge Development: Proficiency Levels in Focus
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Samimi. Fazlolah
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]
Shafiee.Sajad
Effect of Consciousness-raising via Vocabulary Input Flooding on Iranian Intermediate Learners’ Writing Fluency
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
Virtual Reality (VR) Assistive Technology Among EFL Learners With Expressive Language Disorder (ELD): Effectiveness, Feasibility, and Risks
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Shahabi.Hassan
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
Perception and Misperception of Violence: A Žižekian Study of Toni Morrison's The Bluest Eye and Beloved
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2024]