SaadabadiMotlagh.Hossein
بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Saeidi.Mahnaz
کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Salamati.Kimiya
اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی
[
Vol.2,
Issue
2
- SummerYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]
Shafiee.Sajad
بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات
[
Vol.2,
Issue
3
- AutumnYear
2023]
Shahabi.Hassan
رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان
[
Vol.2,
Issue
1
- SpringYear
2023]
Shahabi.Hassan
برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون
[
Vol.2,
Issue
4
- WinterYear
2023]