ا

  • احمدی.عباداله طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • احمدی.ناهید طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش فرهنگ تدریس در نظام آموزش عالی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • اسد.حمیدرضا بررسی تاثیربسته آموزشی خود نظارتی بر بهبود رفتاری دانش‌آموزان دارای اضطراب تحصیلی با استفاده از روش شبه آزمایشی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • اسماعیلی.عین الله مطالعة عمیق علل کاهش انگیزة مدیران مدارس به مشارکت واقعی در کیفیّت بخشی تعلیم و تربیت [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • امیریان زاده.مژگان طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • ایمانی گله پردسری.محمد نقی شناسایی و سطح‌بندی عوامل اثرگذار بر آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

آ

  • آسترکی.مرضیه ارائه مدلی مبتنی بریادگیری جهت تغییر خط مشی پذیرش دانشجو دروزارت علوم،تحقیقات وفناوری [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

ب

  • باقری.نیلوفر بررسی نگرش معلمان آموزش ابتدایی نسبت به تکنولوژی و ارتباط آن با عملکرد معلمان: یک مطالعه توصیفی- مقطعی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • بدلی. زهرا مدل پارادایمی تغییر و تحول در نظام آموزش عالی ایران با رویکرد نوآورانه دانشگاه نسل پنجم [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • بذرافشان.عباس علی طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

پ

  • پوربابایی.اطهر اعتباریابی پارامترهای اثرگذار بر تربیت اخلاقی در مدیریت برنامه‌های درسی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

ت

  • ترکیان تبار.منصور تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی استراتژی رقابتی و مدیریت دانش (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • تقوایی یزدی.مریم طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش فرهنگ تدریس در نظام آموزش عالی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

ج

  • جراره.جمشید ابعاد مختلف چارچوب مدیریت توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • جهانشیری.سمیه واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی دانشگاهی با رویکرد تحول‌گرا [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]

ح

  • حاجی پور.نجمه اعتباریابی پارامترهای اثرگذار بر تربیت اخلاقی در مدیریت برنامه‌های درسی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • حسومی.طاهره بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی با توانمندسازی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • حسین پور.محمد مدل پارادایمی توسعه رهبری آموزشی مدیران مراکز آموزش عالی استان فارس [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

خ

  • خاکی نجف آبادی.محمد ابعاد مختلف چارچوب مدیریت توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • خانزادی.خدیجه ارائه مدل تحول در محتوای آموزشی وکتب درسی نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 4 - پاییز سال 1404]

ز

  • زارعی.رضا طراحی و ارزیابی مدل مؤلفه های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ ( رویکرد‌ترکیبی) [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • زند.منصور اعتبار سنجی مدل پارادایمی دوسوتوانی سازمانی در زیست بوم مدیریت آموزشی ایران [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • زین الدینی میمند.زهرا اعتباریابی پارامترهای اثرگذار بر تربیت اخلاقی در مدیریت برنامه‌های درسی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

س

  • سعیدی.لیلا ارایه مدل آموزش الکترونیک منابع انسانی در دوران بحران کرونا در وزارت راه و شهرسازی [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • سلیمانی.نادر مطالعة عمیق علل کاهش انگیزة مدیران مدارس به مشارکت واقعی در کیفیّت بخشی تعلیم و تربیت [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • سمیعی ظفرقندی.مرتضی تبیین مؤلفه‌ها و اهداف مدیریت یادگیری مدارس در عصر رسانه‌های اجتماعی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

ش

  • شاه طالبی.بدری اعتبار سنجی مدل پارادایمی دوسوتوانی سازمانی در زیست بوم مدیریت آموزشی ایران [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • شفیع زاده.حمید مطالعة عمیق علل کاهش انگیزة مدیران مدارس به مشارکت واقعی در کیفیّت بخشی تعلیم و تربیت [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • شمسیان.مجید تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بانک ها با نقش میانجی استراتژی رقابتی و مدیریت دانش (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

ص

  • صفاریان همدانی.سعید طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش فرهنگ تدریس در نظام آموزش عالی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

ط

  • طالب.زهرا مدل پارادایمی تغییر و تحول در نظام آموزش عالی ایران با رویکرد نوآورانه دانشگاه نسل پنجم [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • طوطیان اصفهانی.صدیقه ارایه مدل آموزش الکترونیک منابع انسانی در دوران بحران کرونا در وزارت راه و شهرسازی [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]

ع

  • عاشقی.پگاه ارائه و اعتبارسنجی چارچوب ادراکی تبیین عملکرد مدیران مدارس ابتدائی شهر تهران [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • عباس زاده.ناصر ارائه مدل تحول در محتوای آموزشی وکتب درسی نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 4 - پاییز سال 1404]
  • عبدی نویده. کبرا تبیین مؤلفه‌ها و اهداف مدیریت یادگیری مدارس در عصر رسانه‌های اجتماعی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • عروف زاد.شهرام ابعاد مختلف چارچوب مدیریت توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]

ق

  • قربانی.علی ارایه مدل آموزش الکترونیک منابع انسانی در دوران بحران کرونا در وزارت راه و شهرسازی [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]

ک

  • کامیابی.میترا اعتباریابی پارامترهای اثرگذار بر تربیت اخلاقی در مدیریت برنامه‌های درسی [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]

ل

  • لباف. مرضیه ارائه مدل تحول در محتوای آموزشی وکتب درسی نظام آموزش و پرورش [ دوره20, شماره 4 - پاییز سال 1404]

م

  • محمد داودی.امیرحسین ارائه مدل ارتقاء تعلق خاطر کاری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • محمدخانی.کامران ارائه مدل ارتقاء تعلق خاطر کاری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • محمدی کیا.محمدحسین شناسایی و سطح‌بندی عوامل اثرگذار بر آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • محمدی نژاد گنجی.علیرضا شناسایی و سطح‌بندی عوامل اثرگذار بر آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • مستحفظیان.مینا ابعاد مختلف چارچوب مدیریت توسعه حرفه ای دانشجو معلمان (مطالعه موردی: رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان اصفهان) [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • مسعودی.عصمت مدل پارادایمی تغییر و تحول در نظام آموزش عالی ایران با رویکرد نوآورانه دانشگاه نسل پنجم [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • معدن دار آرانی.عباس واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی دانشگاهی با رویکرد تحول‌گرا [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]
  • ملکشاهی.درسا ارائه مدل ارتقاء تعلق خاطر کاری اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • موسوی.فرانک شناسایی ابعاد و مولفه های رهبری آموزشی مبتنی بر اثر ملکه سرخ به منظور رهنمود های برای مدارس [ دوره20, شماره 4 - پاییز سال 1404]
  • مهدی.یاسمن مدل پارادایمی توسعه رهبری آموزشی مدیران مراکز آموزش عالی استان فارس [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • مهرعلیزاده.یداله مدل پارادایمی توسعه رهبری آموزشی مدیران مراکز آموزش عالی استان فارس [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]

ن

  • نادی.محمدعلی اعتبار سنجی مدل پارادایمی دوسوتوانی سازمانی در زیست بوم مدیریت آموزشی ایران [ دوره20, شماره 1 - زمستان سال 1403]
  • ناظم.فتاح مدل‌سازی پیشران‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری ناب دانشگاه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • ندری. خدیجه مدل‌سازی پیشران‌های فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری ناب دانشگاه با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [ دوره20, شماره 2 - بهار سال 1404]
  • نوریان.محمد واکاوی ابعاد و مؤلفه‌های حکمرانی دانشگاهی با رویکرد تحول‌گرا [ دوره20, شماره 3 - تابستان سال 1404]