حکاک زاده.مینا
پیشرانهای ائتلافسازی بینالمللی در کُشتی با تأکید بر ظرفیتهای رسانهای
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حمیدعبدالوهاب.احسان
تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حیدری.سید عباس
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خ
خرازیان.شهریار
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خسروزاده اکرم.صمد
الگوی صلاحیت فنی مدیران حرفهای باشگاههای فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خندان.اسماعیل
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
د
دخیل.علی عطیه
شناسایی پیشرانهای توسعه ورزش حرفهای کشور عراق
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
دخیل.علی عطیه
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ر
رحیمی سرشبادرانی.قاسم
شناسایی پیشرانهای توسعه ورزش حرفهای کشور عراق
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رحیمی سرشبادرانی.قاسم
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رحیمی نیک.اعظم
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صابونچی.رضا
مدل جهانی سازی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
صفانیا.علی محمد
شناسایی عوامل مؤثر بر بلوغ مدیریت دانش در سازمان ورزش شهرداری تهران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفانیا.علی محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.امید
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.امید
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صفری.غلامرضا
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفری.غلامرضا
مطالعه اینرسی سازمانی با سایش اجتماعی از طریق تنبلی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صولتی.مهناز
شناسایی و ارزیابی الگوی بازاریابی استراتژیک برند دوم در فروشگاههای زنجیرهای ورزشی آل اسپرت با تأکید بر فرآیند STP
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ع
عبود علی التمیمی.معن
تاثیر پویایی نرخ ارز و تکانه های سیاست پولی بر صادرات غیر نفتی کشورهای منتخب صادرکننده نفت: مطالعه موردی محصولات ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عزیزیان کهن.نسرین
تحلیل بازاریابی عصبی و تاثیر آن بر فعالیت امواج مغزی مشتریان کالاهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
علمیه.علیرضا
شناسایی عوامل مؤثر بر کنترل سندروم هوبریس در سازمانهای ورزشی ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده تمیز.علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه تقویت کار تیمی برپایه فعالیت های ورزشی در سنین پایه
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
عمرانی.پگاه
اثر رضایت،کیفیت خدمات و نوآوری بر عشق به برند در میان مشتریان برندهای منتخب داخلی و خارجی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غ
غفاری.هادی
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر نهادینه سازی فرهنگ ورزش در کودکان و نوجوانان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فراهانی.ابوالفضل
استانداردسازی پرسشنامه مبادله اجتماعی در داوران نخبه فوتبال و فوتسال آسیا
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فراهانی.ابوالفضل
طراحی و اعتباریابی الگوی توسعه پایدار مقاصد ورزشی مبتنی بر رفتار گردشگران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
فرزادفر.مونا
ارائة الگو فرآیندی مدیریت سرکوب مالی در فوتبال حرفهای ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
فریجی.احمد علی حسین
شناسایی راهبردهای ارتقاء ورزش همگانی عراق بر اساس توسعه پایدار
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]