برقی مقدم.جعفر
ارتباط بین سبک های هویت با عوامل برانگیزاننده و احساس موفقیت در پسران نوجوان نخبه رشته ورزشی کاراته
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
بیرامی.منصور
ارتباط شیوه تربیتی والدین با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان راهنمایی مدارس شهر ایلخچی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
چ
چلبیانلو.غلامرضا
مقایسه استرس شغلی و شادکامی ذهنی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
ح
حسینی نسب.داود
بررسی رابطه هوشهیجانی با افسردگی و اضطراب دختران نوجوان مشکین شهردر سال 89
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
حسینینسب.سیدداود
بررسی تأثیر استفاده از وبلاگ نویسی بر پیشرفت تحصیلی و میزان علاقة دانشآموزان به یادگیری درس زبانانگلیسی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
خ
خانجانی.زینب
بررسی رابطه هوشهیجانی با افسردگی و اضطراب دختران نوجوان مشکین شهردر سال 89
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
خدیوی.اسدالله
بررسی رابطه مؤلفههای سازمان یادگیرنده با نگرش کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نقده در سالتحصیلی 89-1388
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
ر
راستگو.اعظم
بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
راستگو.اعظم
بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
رجبی.سوران
نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
رضایی.اکبر
رابطه بین باورهای شناختی و نگرش به رفتارهای کمک طلبی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
رضائی.اکبر
ساختار عاملی مجموعه آزمونهای استعداد چند بعدی (MAB)
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
ز
زاهد.عادل
نقش هوش هیجانی و سبک های رهبری در پیش بینی بازدهی های رهبری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
س
سجادیان.ایلناز
بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
سرندی.پرویز
بررسی رابطه سبکهای هویتی و نقش تعهد هویت با میزان بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
ش
شریفی.سعید
مؤلفههای آموزش فرهنگ شهروندی برای دانشآموزان دوره راهنمایی تحصیلی با تأکید بر حیطه آموزههای دینی و شهروند الکترونیک*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
ط
طالبی.بهنام
ارائه مدل جهت انتخاب رؤسای واحدها در دانشگاه آزاد اسلامی(بر اساس منطق فازی)
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
طالبی.بهنام
مقایسه استرس شغلی و شادکامی ذهنی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های آزاد اسلامی و دولتی
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
ع
عبداللهی.فردین
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
گ
گلمکانی.دکتر گلمکانی
بررسی میزان آگاهی معلمان دوره ی ابتدایی از اصول تعلیم و تربیت به منظور ارائه الگوی مطلوب جهت ارتقای سطح آگاهی آنها از اصول تعلیم وتربیت در استان کردستان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
ل
لیوارجانی.شعله
بررسی رابطه هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 89-1388
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1389]
م
مصرآبادی.جواد
رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهتگیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
مصرآبادی.جواد
هنجاریابی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه تجدید نظر شده سنجش نگرش نسبت به مدرسه
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
مصرآبادی.جواد
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانشآموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه تبریز
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
ملک شاهی.علیرضا
بررسی رابطهی بین مؤلفههای هوش سازمانی با سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
ن
نادی.محمدعلی
تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1389]
نادی.محمدعلی
بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
نامور.یوسف
بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1389]
نامور.یوسف
بررسی و مقایسه اثر بخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان ابتدایی*
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]
و
واحدی.شهرام
رابطه ساختارهای هدف ادراکی کلاس درس با جهتگیری شخصی هدف چیرگی(تبحر) دانشجویان
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1389]