حبیب زاده.عباس
مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حبیبی.شراره
مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حفیظی. الهام
الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کمتوان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]