ح

  • حبیب زاده.عباس مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حبیبی.شراره مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حفیظی. الهام الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]