خ

  • خاتمی فیروزآبادی.علی تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی) [ دوره6, شماره 18 - پاییز سال 1393]
  • خلیل حسنزاده.سارا ارزیابی تاثیر عوامل فردی (هیجان و عزت نفس) و آگاهی از محصول جدید بر خرید تفننی کالاهای جدید [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • خون سیاوش.محسن (TAM) عوامل موثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری [ دوره6, شماره 0 - زمستان سال 1393]
  • خوئینی.نعیمه بــررسی شاخص¬های به کارگیــری سیستـم اطلاعات مدیـران ارشد بـا توجه بـه عوامل اثرگـذار بــر به کارگیری این سیستم در شرکت داروسازی البرز دارو (سهامی عام) [ دوره6, شماره 16 - بهار سال 1393]
  • خیرمند.مرضیه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبک های تصمیم گیری مدیران کارخانه پلی اکریل اصفهان [ دوره6, شماره 19 - زمستان سال 1393]