الکعبی.نادیه عطیه شاطی
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
الموسوی.نجم عبدالله غالی
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایزدی.مهشید
بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ب
بختیاری. سحر
بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
براهوئی.داود
شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بیک زاده درونکلائی.مائده
شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگساز با تاکید بر توسعه پایدار
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جبلی آده.پریچهر
تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جوری سهرابی. مرجان
بررسی نقش میانجی عملکرد معلمان در رابطه میان سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حاجی پور عبایی.نجمه
الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حاجی زاد.محمد
بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
د
دوایی.مهدی
بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رحیمی پور.آرش
تبیین مدل ساختاری اثربخشی برنامه درس پژوهی بر تعهد و میزان دلبستگی دبیران
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
تاثیر ارزش¬های فرهنگی بر گرایش¬های تفکر انتقادی در بین دانشجویان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زین الدینی میمند.زهرا
الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سروری.مینا
الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شهرکی پور.حسن
شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صابر گرگانی.افسانه
شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عباسیان.علیرضا
بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عضدالملکی.سودابه
تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عنایتی. ترانه
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عنایتی.ترانه
شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگساز با تاکید بر توسعه پایدار
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غ
غلامحسین زاده.مهسا
شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگساز با تاکید بر توسعه پایدار
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ق
قشقایی زاده.نصراله
تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قلتاش.عباس
تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر توجه به مولفه های تربیتی مطرح در نامه 31 امام علی(ع)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کامیابی.میترا
الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کریم پور آل هاشم.سیدمحمد
مسئولیت مدنی اولیاء و سرپرستان ناشی از نقض حق بر آموزش اطفال و نوجوانان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
گ
گل پرورعزیزی.عبدالله
بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
محمدقاسمی.حمید
بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میریان.احمد
بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
ناصری.الهام
تاثیر ارزش¬های فرهنگی بر گرایش¬های تفکر انتقادی در بین دانشجویان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نوریان.محمد
تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
و
وکیلی.نجمه
بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ی
یدالله پور. محمّد هادی
بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1403]