ا

  • الکعبی.نادیه عطیه شاطی تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • الموسوی.نجم عبدالله غالی تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • ایزدی.مهشید بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ب

  • بختیاری. سحر بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • براهوئی.داود شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بیک زاده درونکلائی.مائده شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگ‌ساز با تاکید بر توسعه پایدار [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جبلی آده.پریچهر تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جوری سهرابی. مرجان بررسی نقش میانجی عملکرد معلمان در رابطه میان سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حاجی پور عبایی.نجمه الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حاجی زاد.محمد بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

د

  • دوایی.مهدی بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رحیمی پور.آرش تبیین مدل ساختاری اثربخشی برنامه درس پژوهی بر تعهد و میزان دلبستگی دبیران [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.مجتبی تاثیر ارزش¬های فرهنگی بر گرایش¬های تفکر انتقادی در بین دانشجویان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زین الدینی میمند.زهرا الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سروری.مینا الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شهرکی پور.حسن شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صابر گرگانی.افسانه شناسایی مولفه¬های زیبایی¬شناسی و هنری در برنامه ¬درسی دوره ابتدایی براساس آیات و روایات و ارائه یک مدل ساختاری : مطالعه ای آمیخته [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفائی. لیلا ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻧﻘﺶ واﻟﺪﯾﻦ ﺑﺮ ﺑﺮوز رﻓﺘﺎرﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻓﺮزندان: ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ واﺣﺪ ﻧﻮر [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عباسیان.علیرضا بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عضدالملکی.سودابه تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عنایتی. ترانه تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عنایتی.ترانه شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگ‌ساز با تاکید بر توسعه پایدار [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

غ

  • غلامحسین زاده.مهسا شناسایی و رتبه¬بندی راهبردها و پیامدهای دانشگاه فرهنگ‌ساز با تاکید بر توسعه پایدار [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ق

  • قشقایی زاده.نصراله تبیین چالش¬های پیشروی مدیریت منابع انسانی در نظام آموزش عمومی کشور عراق [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قلتاش.عباس تحلیل محتوای کتب تعلیمات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر توجه به مولفه های تربیتی مطرح در نامه 31 امام علی(ع) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کامیابی.میترا الگوی پارادایمی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کریم پور آل هاشم.سیدمحمد مسئولیت مدنی اولیاء و سرپرستان ناشی از نقض حق بر آموزش اطفال و نوجوانان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

گ

  • گل پرورعزیزی.عبدالله بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • محمدقاسمی.حمید بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میریان.احمد بررسی وجوه افتراق مبانی فلسفی تعلیم وتربیت انسان در قران وعهدین با رویکرد بنیان آموزشی وپژوهشی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • ناصری.الهام تاثیر ارزش¬های فرهنگی بر گرایش¬های تفکر انتقادی در بین دانشجویان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نوریان.محمد تحلیل محتوای برنامۀ درسی فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس رویکرد تفکر انتقادی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

و

  • وکیلی.نجمه بررسی وتحلیل مبانی، اهداف ، اصول و روشهای تربیت شهروندی بر اساس اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]

ی

  • یدالله پور. محمّد هادی بررسی آسیب شناخت خانواده در تعلیم و تربیت معنوی کودکان و نوجوانان از منظر آموزه های اسلامی و نهادهای آموزشی بر اساس مدل ساختاری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1403]