Abbasi.Ghodratollah
مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Abbasian.Gholam Reza
تاثیر آموزش تحلیل گفتمان انتقادی بر خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Abbasian.Gholam-reza
تاثیر درسکارهای تصمیمی و جورچین بر تقویت توانای های شنیداری و گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Abbasian.Gholam-reza
نقش طرح ذهنی ساز آموزش تاریخچه واژگان در تقویت مهارت خواندن
[
Vol.2,
Issue
5
- WinterYear
2009]
Abbasian.Gholam-Reza
Portfolio Assessment-Led Engagement, Study and Activation (ESA) Mechanism in Writing Class: Focus on Emotive Dimensions
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Abbasian.Gholam-Reza
تاثیر آموزش صریح و مقابله ای اصطلاحات و کلمات همنشین برمهارت درک مطلب زبان آموزان خارجی
[
Vol.5,
Issue
10
- SummerYear
2012]
Abbasian.Gholam-Reza
رویکرد سبک-مدارانه و مهارت-محورنسبت به مقوله ناهماهنگیهای کاربردی زبان توسط فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Abbasian.Gholam-Reza
نگرش زبان آموزان ایرانی نسبت به فرهنگ زبان های مقصد و مبدا
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Abbasian.Gholam-Reza
چالشهای آموزش و ارزیابی زبان انگلیسی در دبیرستانهای ایران
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Aghaalikhani.Masomeh
Investigating the Effects of Scaffolding Genre Knowledge and Metacognitive Strategy Use on EFL Learners’ Academic Writing Skills: A Mixed-methods Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Aghazadeh.Zahra
EFL Learners’ and Teachers’ Perceptions toward Corrective Feedback and Collaborative Writing: A Mixed-Methods Study
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Ahangaran.Farnoush
Scrutinizing Applied Linguistics Professors, EFL Teachers, and Parents’ Perspectives on English Instruction at the Primary School Level
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Ahangari.Saeideh
تاثیر متن بر یادگیری و یاداوری اصطلاحات
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Ahangari.Saeideh
ویژگیهای یک معلم زبان انگلیسی کارآمد از
دیدگاه دانشجویان پسر و دختر
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Ahangari.Saeideh
ساختار موضوعی درسه نوع نگارش(استدلالی- علت و معلولی و فرایندی) دانشجویان کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Ahangari.Saeideh
بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Ahangari.Saeideh
تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Ahangari.Saeideh
تأتیر پیچیدگی شرایط و دشواری فعالیتهای کلاسی بر صحت دستوری نگارش زبانآموزان ایرانی
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Ahangari.Saeideh
تاثیر ارزشیابی پویای گروهی تجمعی و همزمانی بر حافظه شنیداری زبان آموزان در فعالیت های شنیداری
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ahanghari.Saeideh
The Role of Participatory Structure and Output Modality in Enhancing Iranian EFL Learners’ Speaking and their Perceptions: A Mixed-Method Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Ahanghari.Saeideh
Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Ahmadi.Hossein
The Effects of Task-Based Collaborative Output Activities and Scaffolding Techniques on EFL Learners' Writing Performance: A Mixed-Methods Study
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Ahmadian.Mehrshad
محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی:
گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Ahmadian.Mehrshad
محافل بحث های حرفه ای و نقادانه ی گروهی: گامی عملی به سوی اجرای آموزش انتقادی
معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ahmadi-Azad.Shima
Investigating the Effects of Scaffolding Genre Knowledge and Metacognitive Strategy Use on EFL Learners’ Academic Writing Skills: A Mixed-methods Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Ahmadi-Azad.Shima
بررسی میزان همبستگی بین سبک نوشتاری زبان آموزان ایرانی وجنسیت و شخصیت آنان
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2008]
Ahmadi-Azad.Shima
Unveiling Vocabulary Learning Strategies: A Mixed Methods Study among EAP Students
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Ahour.Touran
ارزیابی کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه اول((prospect1 بر اساس چک لیست از دیدگاه دبیران
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Ahour.Touran
رابطه بین ویژگی های شخصیتی زبان آموزان ایرانی و جرات آنها: مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Ahour.Touran
تاثیر سرودهای انگلیسی بر درک شنیداری زبان آموزان سطح پیش متوسط
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Ahour.Touran
تاثیر اموزش مشترک از طریق مدل معلم – کمک معلم بر روی درک مطلب زبان اموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Ahour.Touran
ارزیابی درونی کتاب درسی زبان انگلیسی «ویژن ۲» از دیدگاه معلمان
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Ahour.Touran
The Effect of BBC News Lessons on High School EFL Learners’ Vocabulary Learning
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Ahour.Touran
تحلیل انتقادی بصری نمادهای جنسیت در مواد درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه چند بعدی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Ahrabi Fakhr.Masoud
جستاری در توانایی یک نرم افزار پیام رسانی سیار در زبان آموزی خود انگیخته
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Akbari.farzaneh
Unveiling Vocabulary Learning Strategies: A Mixed Methods Study among EAP Students
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Akbari.Mahboubeh
Designing an Intercultural Development Inventory to Assess EFL Learners’ Intercultural Competence: A Mokken Scale Analysis
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Akbari.zahra
Revisiting Mental Translation: A Potential to Promote Reading Comprehension in English for Specific and Academic Purposes Contexts
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Alavinia.Parviz
ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت،
تجربه تدریس و بافت تدریس
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Alavinia.Parviz
Developing Process Writing Ability in Virtual Learning Environment via (Reinforced) Metalinguistic Corrective Feedback
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Aliasgharzadeh.Akbar
تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Alizadeh Oghyanous.Parastoo
بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Alizadeh Oghyanous.Parastoo
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Aminzadeh.Roxana
بررسی مقایسه ای تأثیر تمرین های نوشتاری مبتنی بر مطالعه ی متون و تمرین های منحصراً نوشتاری برروی مهارت نوشتن زبان آموزان ایرانی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
arianfar.afrooz
فراگیری دستور زبان انگلیسی با مواد آموزشی گفتاری و شنیداری در رویکردهای شناختی و زیست محیطی: مورد تاکید با بازخورد غیر صریح
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
asadi.Javanshir
بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Ashraf.Hamid
مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش:
نقش جنسیت و تجربه در تدریس
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Ashraf.Hamid
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
assadi.nader
تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Assadollahfam.Hasssan
The Effect of Synchronous and Asynchronous Computer-Mediated Communication on Reading Comprehension and Reading Self-efficacy of Iranian EFL Learners
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Ayyoob Tabatabaei.Mir
استفاده از اصطلاحات شک و اطمینان در نوشته های رسمی زبان آموزان تک زبانه و دو زبانه مونث و مذکر ایرانی: مطالعه موردی مقالات تحقیقاتی فارغ التحصیلان دوره ارشد زبان انگلیسی ایرانی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Azabdaftari.Behrooz
سنجش پویای استراتژی های خواندن یادگیرندگان زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: معرفی روش وساطت سوسی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Azabdaftari.Behrouz
شرح نظریه اجتماعی-فرهنگی ویگوتسکی در پرتو یافتههای روششناسی قوم شناختی
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Azad.Omid
Paralinguistic Cues and EFL Learners’ Speaking Fluency: A Study of First-Year Undergraduate Students of Gonabad University
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Aziz Malayeri.Faramarz
ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
B
Babaei Bigham Lahiji. Bahareh
Dynamic Assessment and Iranian EFL Learners’ Knowledge of Passive Voice in Speaking Tasks
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Babaii.Esmat
Literature Use in Iranian and International Journals of Applied Linguistics: A Grounded Theory Study
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Babapour.Mina
مطالعه مقابله ای نشانگرهای موضع نویسنده در ستون عقیده روزنامه های انگلیسی و فارسی
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Baghaei.Purya
Examining Indicators of Validity in Online Formative Assessment: Insights from Iranian EFL Teachers
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Bakhtiari Fayendari.Mehri
موفقیت حرفه ای بین استادان مدرس رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه : تحقیقی بر اساس تئوری فوتینگ گافمن
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Bakhtiari Fayendari.Mehri
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Banayazdi.Fatemeh
تاثیر راهبردهای اصلاح خطا و استنباط بر روی درک مفاهیم انگلیسی و دیدگاه دانشجویان پیراپزشکی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Barjesteh.Hamed
بررسی موانع خرد و کلان در اجرایی شدن آموزش تفکر انتقادی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Barjesteh.Hamed
بررسی انگیزه ها، نگرش ها و فعالیت های آموزشی خانگی والدین به سوی دوزبانگی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Basirat.Mina
نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Behin.Bahram
شرح زبانشناختی تحول قهرمان خوشه های خشم
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
Behin.Bahram
فعال شدن زبان اول هنگام پردازش واژگان در زبان دوم در یک بافت جمله ای
[
Vol.4,
Issue
8
- SummerYear
2010]
Behin.Bahram
بررسی مقایسهای نشانگرهای کلام در متون زبانشناسی کاربردی و متون ترجمهشده
[
Vol.3,
Issue
7
- WinterYear
2010]
Behjat.Fatemeh
کاربرد ابزارهای شبکه در یادگیری مهارت نگارش فراگیران زبان انگلیسی: وبلاگ، ویکی و پادکست
[
Vol.4,
Issue
8
- SummerYear
2010]
Behjat.Fatemeh
ارتباط بین آموزش دستور زبان به شیوه استقرایی و استنتاجی و عملکرد دستوری زبان انگلیسی در فراگیران دختر و پسر
[
Vol.1,
Issue
0
- SpringYear
2008]
Behjat.Fatemeh
نقش کمکی بازی در آموزش اعداد انگلیسی به زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Behnam.Biook
ویژگی های روانسنجی یک مقیاس سنجش برای ارزشیابی توانش تعاملی در وظایف زوج گفتار در سطح خُرد
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Behnam.Biook
بررسی سبک نوشتاری چکیده های مقالات پژوهشی زبانشناسی کاربردی دانشگاه های اکسفورد و تبریز:بررسی ساختار انتقالی و ساختار انتخابی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Behnam.Biook
بررسی میزان همبستگی بین سبک نوشتاری زبان آموزان ایرانی وجنسیت و شخصیت آنان
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2008]
Behnam.Biook
تاثیر استفاده از فعالیت های مختلف در یاد گیری حروف اضافه در کلاسهایی با تعامل افزایشی صورت محور و معنی محور
[
Vol.4,
Issue
9
- WinterYear
2011]
Behnam.Biook
آموزش داربستی نگارش پیشرفته از طریق چهارچوبهای نوشتاری
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Behnam.Biook
تحلیل نقادانه گفتمان سیاسی : بررسی چند نمونه ازسخنرانی های نخبگان سیاسی در زبان انگلیسی
[
Vol.1,
Issue
0
- SpringYear
2008]
Biria.Reza
بررسی تاثیرنحوه انتخاب نشانه های بافتی و نوع متن بر نحوۀ استنتاج نوجوانان و جوانان
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
Birjandi.Parviz
تاثیر تغییرات ضربان قلب بر روی مهارت خواندن و درک مطلب در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
C
Chalak.Azizeh
زبان کوید-19: عکس العمل جوامع در قالب ایجاد یک کویدپدیای جامع نئولوژیسم انگلیسی در مقایسه با فارسی (کرونولوژیسم)
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Chalak.Azizeh
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Chalak.Azizeh
تأثیر استفاده از نقشه های ذهنی الکترونیکی بر گزینه های راهبردی یادگیری زبان انگلیسی بزرگسالان و نوجوانان
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Chalak.Azizeh
بررسی نگرش دانشجویان زبان انگلیسی در عرصه بین الملل نسبت به توانش ارتباطی بین فرهنگی
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Chalak.Azizeh
بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح
مهارت گفتاری آنها
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Dastgoshadeh.Adel
رابطه بین هویت سازمانی ،هویت حرفه ای، و کارایی تدریس اساتید زبان دانشگاهی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Davaribina.Mehran
تاثیر انواع مختلف بازخورد اصلاحی نوشتاری معلم بر روی صحت نوشته های زبان آموزان ایرانی
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Davarzani.Fatemeh
تاثیر کلاس مجازی و حقیقی بر توسعه کاربردشناسی بین زبانی: میکروبلاگینگ در مقایسه با آموزش سنتی کنشهای گفتاری به فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
davatgari.hanieh
Effective Language Classroom: A Qualitative Study Using a Critical Incident Technique
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Davatgari.Haniyeh
بررسی تاثیر آموزش فرآیند خطی درمقابل آموزش مبتنی برفن معانی بیان برروی کنش زبان نوشتاری فراگیران زبان دوم پایه متوسط
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Derakhshan.Ali
تحلیل سبکشناختی چکیدهی پایاننامههای دانشجویان کارشناسیارشد رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Dowlatabadi.hamid
Pinpointing The Miscellaneous Causes and Reasons of Failure in Intercultural Communications from Iranian Teachers' Viewpoints
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
E
Ebrahimi.Seyed Foad
Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Entesari.Elham
Adverse Conditions in the Professional Lives of English Instructors: Recommendations to Ameliorate Teacher Resilience
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Eslami.Hedayat
Adverse Conditions in the Professional Lives of English Instructors: Recommendations to Ameliorate Teacher Resilience
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
F
Fallah.Raziyeh
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Farajzadeh.Roshan
ارتباط بین خلاقیت معلمان، انگیزش و میزان رضایت شغلی آنان: بررسی نقش جنسیت،
تجربه تدریس و بافت تدریس
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Farnia.Maryam
مطالعة میانفرهنگی بیادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Farrokhi.Mohamma Hasan
ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسیزبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Fathali.Somayeh
Design and Implementation of a Blended ESP Course for Iranian Vocational School Students of Photography: A TBLT Approach
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
G
Garmabi.Hanieh
موفقیت حرفه ای بین استادان مدرس رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه : تحقیقی بر اساس تئوری فوتینگ گافمن
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Garmabi.Hanieh
آیا مهارت های تفکر انتقادی موجب موفقیت در تدریس زبان می شود؟
مطالعه موردی معلمان ایرانی زبان انگلیسی بر اساس جنسیت
و مقطع تحصیلی آنها
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Gavidelnia.Negin
بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Ghaffari.mostafa
بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Ghafouri.Naser
بررسی مقابلهای تاثیر گفتگوی مشارکتی هم سطح و نا هم سطح بر بیشرفت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
[
Vol.2,
Issue
4
- AutumnYear
2009]
Ghafouri.Naser
بررسی مقابله ای استفاده از عناصر فراکلامی در مقالات نوشته شده در رشته زبانشناسی کاربردی توسط نویسند گان انگلیسی زبان زن و مرد
[
Vol.5,
Issue
10
- SummerYear
2012]
Ghafouri.Naser
بررسی فراوانی وقوع بخشهای متوجه به شکل زبان در مکالمات دو نفره متشابه و نا متشابه در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Ghafouri.Naser
تاثیر بازی های واژگانی بر یادگیری کوتاه مدت و طولانی مدت زبان آموزان نوجوان ایرانی
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Ghafouri.Naser
درک معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی نسبت به قابل آموزش بودن استراتژیهای ارتباطی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Ghafouri.Naser
بررسی مقابله ای وجهیت معرفتی و الزامی در دو کتاب با موضوع زبانشناسی کاربردی به زبان انگلیسی با نویسندگان بومی انگلیسی و غیر بومی ایرانی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Ghafouri.Naser
تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Ghafouri.Naser
بررسی استعاره دستوری اندیشگانی در رمان فرانکشتاین نوشته ماری شلی و برگردان سینمایی آن
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Ghafouri.Naser
ارتباط بین تفکر نقادانه زبان آموزان زن و مرد ایرانی با ِیادگیری مستقل آنها
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Ghanbar.Hessameddin
Applying Structural Equation Modeling to Second-language (L2) Research: Key Concepts and Fundamental Reconsiderations
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Ghasemi.Hanieh
بررسی مقابله ای تاثیر ارئه واژگان متضاد و توصیفی در توضیحات جداگانه داخل متن بر خواندن و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیس
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Gheitury.Amer
تاثیر آگاهی ساختواژی بر توانایی آوا نویسی متون شنیداری انگلیسی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی
[
Vol.2,
Issue
5
- WinterYear
2009]
Ghelichi.Mahla
قدرت پیش بینی اندازه واژگان شنیداری و تصویری بر درک مطلب دیداری
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Ghelichi.Majid
بافتمند سازی آموزش دستور زبان از طریق آموزش از قبل طراحی شده مبتنی
بر معنا و ارایه درونداد برجسته نمایی شده در یک محیط انگلیسی
بعنوان زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Ghobadi.Sara
نقش عوامل اجتماعی و آموزش در مشارکت زبان آموزان انگلیسی در تعاملات شفاهی کلاس
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
ghonsooly.Behzad
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Ghorbani Asl.Hamed
Comparing Extrovert/Introvert EFL learners in terms of using socio-affective strategies in developing four language skills of speaking, listening, reading, and writing
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Golpour.Farhad
تاثیر اصلاح صریح و ضمنی خطاها بر نگارش زبان آموزان ایرانی (صحت دستوری)
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
H
Hadidi Tamjid.Nasrin
تدریس استراتژی استنتاج لغوی وتاثیر آن بر درک مطلب خواندن زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Hadidi Tamjid.Nasrin
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Hadidi Tamjid.Nasrin
رابطه بین انگیزه و هویت زبان آموزان مونث و مذکر ایرانی:
کمال گرایی و سخت گرایی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Hadidi Tamjid.Nasrin
تأثیر استفاده از داستانهای دیجیتالی در ارتقاء قدرت درک مطلب شنیداری زبانآموزان ایرانی در سطح پیشمتوسط
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Hadidi Tamjid.Nasrin
تاثیراستراتژی طرح سوال بر مبنای متن بصورت گروهی و یا انفرادی بر درک مطلب خواندن زبان آموزان ایرانی
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Hadidi Tamjid.Nasrin
آموزش داربستی نگارش پیشرفته از طریق چهارچوبهای نوشتاری
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Hadidi.Nasrin
Unveiling the interplay of Continuing Professional Development Strategies and Teacher Success in the Iranian EFL Context
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Hadidi.Nasrin
Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Hadidi.Nasrin
The Role of Participatory Structure and Output Modality in Enhancing Iranian EFL Learners’ Speaking and their Perceptions: A Mixed-Method Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Hadidi.Yaser
پتانسیل دوگانه معنایی استعاره گرامری حرف اضافه ای در نثر رمان
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Hadidi.Yaser
سیستم درگیری با مخاطب در نمونهای از رمان نثر انگلیسی و متن اخبار
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
haghverdi.hamidreza
تحلیل پیکره قیدهای بیان دیدگاه در مقالات علمی انگلیسی زبانان و زبان آموزان ایرانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Haji Jalili.Mehrnoosh
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Hajimaghsoodi.Arezoo
روش های یادگیری ادراکی وپیشرفت مهارت نوشتن به کمک کامپیوتردرقالب نظریه فعالیت محور
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Hakimzadeh.Afsaneh
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Hassanzadeh.Leila
تأثیر استفاده از داستانهای دیجیتالی در ارتقاء قدرت درک مطلب شنیداری زبانآموزان ایرانی در سطح پیشمتوسط
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Hassanzadeh.Zahra
تدریس استراتژی استنتاج لغوی وتاثیر آن بر درک مطلب خواندن زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Hassanzadeh.Zahra
سبکهای یادگیری و آموزشی در کانون توجه: زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی در ایران
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Hassasskhah.Jaleh
بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Heidari Darani.Laya
بررسی نگرش زبان آموزان ایرانی زن و مرد نسبت به گونه های بومی و غیر بومی زبان انگلیسی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Heidari Darani.Laya
زبان وتغییرپذیری: بررسی جملات استفهامی انگلیسی و فارسی
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Heidari Darani.Laya
مشترکات انگلیسی کانادایی و انگلیسی ایرانی بر مبنای جنسیت:بررسی گونه های جملات پرسشی آری-نه
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
Heidari Tabrizi.Hossein
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Heidarypur.Mohammad
رابطه بین انواع شخصیت ، انگیزه و موفقیت زبانی زبان آموزان سطح پیشرفنه ایرانی
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Heydari Tabrizi..
بررسی نگرش دانشجویان زبان انگلیسی در عرصه بین الملل نسبت به توانش ارتباطی بین فرهنگی
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Heydari Tabrizi..
درک دانشجویان از عوامل سلب انگیزه در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Heydari Tabrizi..
بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح
مهارت گفتاری آنها
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Hosseini.Sahar
مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
I
Isvandi.Golshan
Apology variations among Persian EFL learners in Iran, Iranian-Americans and American English speakers
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
J
Jafarigohar.Manoochehr
بررسی تاثیر متفاوت بسط ترتیبی و همزمان درون دادهای متنی بر دریافت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Jalali.Mehri
بررسی تاثیر متفاوت بسط ترتیبی و همزمان درون دادهای متنی بر دریافت زبان آموزان ایرانی
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Jalali.Mehri
اثرآموزش چند رسانه ای بر بهبود دانش دستوری زبان آموزان ایرانی و نگرش آنها
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
jalali.sara
رابطه بین استفاده از کمکهای بصری، نوع متون شنیداری و عملکرد زبان آموزان پیشرفته انگلیسی در آزمون شنیداری
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2008]
Jamshidipour.Ahmadreza
The Effect of Using Mobile-Assisted Flipped Classroom on Iranian EFL Learners' Vocabulary Leaning
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Jodaie.Mina
نظرات زبانآموزان دبیرستانی نسبت به اصلاح نوشتاری خطاهای گرامری
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
K
Kalantari Khandani.Ezatollah
ترتیب درستی تکواژهای دستوری در فراگیری زبان انگلیسی در فراگیران فارسیزبان: شواهدی برای وجود یا عدم وجود دستور همگانی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Kargar Behbahani.Hossein
The Effect of 4/3/2 Technique on Iranian EFL Learners’ Speaking Fluency: The Moderating Role of Working Memory
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Karimi.Mahzad
به کارگیری تکنیک فتوویس در جهت بهبود تفکر انتقادی و حساسیت بین فرهنگی در بین زبان آموزان دختر و پسر ایرانی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Karimnia.Amin
ترجیح سبک یادگیری در مترجمان حرفه ای مرد و زن
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Karimpour.Maryam
تاثیرخلاصه نویسی بر روس دانش بلاغی دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجه:
تلفیق گونه نوشتاری ورویکرد مبنی بر فرآیند
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Khabiri.Mona
بررسی تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی شنیداری در تکنیک سایه برروی درک شنیداری زبان آموزان وابسته به زمینه و مستقل از آن
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Khabiri.Mona
بررسی مقابله ای تاثیر ارئه واژگان متضاد و توصیفی در توضیحات جداگانه داخل متن بر خواندن و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیس
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Khalaji.Hamidreza
ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Khalaji.Hamidreza
The Effects of Task-Based Collaborative Output Activities and Scaffolding Techniques on EFL Learners' Writing Performance: A Mixed-Methods Study
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Khatib.Mohammad
تاثیر یادگیری معکوس رو در رو در مقابل یادگیری معکوس آنلاین برمهارت گفتاری زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دانشحویان ایرانی در سطح پایین تر از متوسط
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Kheiri.Hanieh
Scrutinizing the Utility of Collaborative Tasks for Ameliorating Male and Female EFL Learners’ Flow Experiences
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Khodabakhshi.Fariba
EFL Student Teachers’ Beliefs and Practice of Online Classroom Management
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
khodabakhshzadeh.hossein
Examining Indicators of Validity in Online Formative Assessment: Insights from Iranian EFL Teachers
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Khodadust.Mohammad Reza
تاثیر موسیقی پس زمینه هنگام خواندن صامت روی درک مطلب فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Khodadust.Mohammad Reza
منشاء احتمالی خطاهای املائی زبان انگلیسی دانش آموزان ایرانی
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
khodareza.Mohammad Reza
اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
khodareza.Mohammad Reza
طرح پرسشنامه ای جهت ارزیابی مفهوم سازی انگلیسی های جهانی بین اساتید و دانشجویان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Khoshnevis.Iraj
آموزش استراتژی خودتنظیم گر بر درستی و انسجام نوشتار در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Khoshnevis.Iraj
تأثیر افزایش متنی بر ساختار مجهول
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Kiani.Gholamreza
بررسی اعتبار نتایج آزمونهای انگلیسی ویژه دانشگاهی: یک تحقیق کیفی در ایران
[
Vol.2,
Issue
4
- AutumnYear
2009]
Kiani.Gholamreza
نوسان در نمرات آزمون های چهار گزینه ای دستور زبان: تاثیر جنسیت و نوع سوال
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Kiani.Gholamreza
رابطه بین استفاده از کمکهای بصری، نوع متون شنیداری و عملکرد زبان آموزان پیشرفته انگلیسی در آزمون شنیداری
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2008]
kianifard.sara
Investigating The Effect of Linguistic Knowledge Versus Cultural Knowledge in The Formation of Intercultural Competence Among Iranian EFL Learners
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Kolahi.Sholeh
تاثیر مقایسه ای بازخورد مستقیم و غیر مستقیم تصحیحی در دو روش تدریس فرآیند محور و فرآورده محور نوشتار بر یادگیری نوشتار زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Kolahi.Sholeh
بررسی متغیرهای چالشبرانگیز اجتماعیفرهنگی تأثیرگزار بر هویت زبانآموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Kuhi.davud
مطالعه بین فرهنگی تکرار پذیری حرکت متنی-کارکردی در بخشهای بحث مقالات پژوهشی علوم نرم
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Kuhi.davud
بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Kuhi.davud
بررسی کارکردی اشاره به خود در پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم نرم
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Kuhi.davud
مطالعه مقابله ای نشانگرهای موضع نویسنده در ستون عقیده روزنامه های انگلیسی و فارسی
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Kuhi.davud
وفاداری به سنتها یا رویارویی با چالشها: بررسی جایگاه عناصر فراگفتمانی در کتب آموزشی نوشتار آکادمیک
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Kuhi.Davud
بررسی ویژگی های ژانری مقالات علمی منتشر شده در بولتن انجمن ریاضی ایران
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Kuhi.Davud
جستاری در ساخت هویت کلامی در نوشتار آکادمیک
[
Vol.4,
Issue
9
- WinterYear
2011]
Kuhi.Davud
بررسی مقابله ای فراگفتمان در بخش سرمقاله ی روزنامه های فارسی و انگلیسی
[
Vol.5,
Issue
10
- SummerYear
2012]
Kuhi.Davud
در راستای توسعه ی الگویی اجتماعی و فرایند محور از پژوهش در حوزه
فرا گفتمان
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Kuhi.Davud
صدای جامعه –بنیان استفان هاوکینگ: بررسی کارکردی ذکر خویش در نوشتار علمی استفات هاوکینگ
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Kuhi.Davud
بررسی مقابله ای بینامتنیت در مقالات پژوهشی تالیف شده توسط مولفان ایرانی و انگلیسی در رشته زبان شناسی کاربردی
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
L
Latif.Farnaz
تاثیر شیوه آموزشی تیمی بر دانش آموزشی هر یک از مدرسان همکار درتیم
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
Lotfi.Islamic
نگرش زبان آموزان و معلمان ایران نسبت به کتاب های درسی انگلیسی دبیرستان
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
M
Maftoon.Parviz
بررسی مقابلهای تاثیر گفتگوی مشارکتی هم سطح و نا هم سطح بر بیشرفت مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
[
Vol.2,
Issue
4
- AutumnYear
2009]
Maftoon.Parviz
روش های یادگیری ادراکی وپیشرفت مهارت نوشتن به کمک کامپیوتردرقالب نظریه فعالیت محور
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Mahdizadeh Tasande.Zahra
Design and Implementation of a Blended ESP Course for Iranian Vocational School Students of Photography: A TBLT Approach
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Mahmoudi.Asgar
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Mahmoudi.Asgar
تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mahmoudi-Dehaki.Mohsen
زبان کوید-19: عکس العمل جوامع در قالب ایجاد یک کویدپدیای جامع نئولوژیسم انگلیسی در مقایسه با فارسی (کرونولوژیسم)
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Mahmoudy.Behzad
بهبود عملکرد داستانگویی شفاهی زبان آموزان سطح متوسط ایرانی از نظر صحت دستوری، روانی وپیچیدگی با ا یجاد آگاهی معنایی از طریق فیلدهای معنای
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Malek Abbasi.Fatemeh
نگرش معلمان زبان انگلیسی نسبت به پیشرفت حرفه ای خود آغاز
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Mallaki.Azadeh
Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mall-Amiri.Behdokht
An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mall-Amiri.Behdokht
تاثیر مقایسه ای استفاده از استراتژی های شنیداری برروی درک شنیداری زبان آموزان با آسیب بینایی در دو گروه شخصیتی واکنشی (انعکاسی) و تکانشی
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Mall-Amiri.Behdokht
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Mansouri Nejad.ALi
ارزیابی سطح تفسیری فرکلاف از طریق معیار نیکی: یک نمونه ایرانی
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Marashi.Hamid
مقایسه تأثیر بازخورددهی و نگارش در گروههای توأم با همکاری بر نگارش زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Marashi.Hamid
بکارگیری آموزش مبتنی بر سخن کاوی نقادانه بر پیچیدگی ساختاری، صحت و روانی نگارش زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Marashi.Hamid
رابطه بین مهارت شنیدن در زبان دوم و خستگی شنیداری در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در سطح متوسط
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Marashi.Hamid
تدوین و روایی سازی پرسشنامه ارزشیابی بکارگیری سخن کاوی نقادانه میان معلمین زبان
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Marzban.Amir
تاثیر فعالیتهای کلاسی حل مسئله روی تمایل به ارتباط، توانش ارتباطی خود ادراکی، و اضطراب ارتباط در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Mashhadi Heidar.Davood
اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Mashhadi Heidar.Davood
طرح پرسشنامه ای جهت ارزیابی مفهوم سازی انگلیسی های جهانی بین اساتید و دانشجویان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Masiha.Laleh
بررسی امکان خوانش متون ادبی از دیدگاه جامعه شناسی زبان:
کاربرد الگو در خوانش آثار منتخب آلیس واکر
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Mazandarani.omid
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mazandarani.Omid
بررسی اشتباهات گرامری در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه در سطوح مختلف
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Mehrabi Sari.Iran
تحلیل کاربرد نقشنماهای گفتمانی در داستانهای کودکان فارسی زبان
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Memari.Mehran
بررسی تأثیرات بازخورد فرازبانشناختی معلم در مقابل بازخورد متقابل مبتنی بر همکاری بر عملکرد نوشتن دانشآموزان
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Mikaeli.Zohreh
تأثیر افزایش متنی بر ساختار مجهول
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Mirzapour.Fatemeh
The Effect of Graphic Organizer Strategy on Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Complexity of Written Performance
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Mirzayian.Bahram
مقایسه کارآمدی روش های تدریس تعاملی-مشارکتی و غیر تعاملی کار-محور بر ترس از ارزیابی منفی زبان آموزان در کلاس های نامتجانس دانشگاهی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Modarresi.Ghasem
بررسی تأثیر موسیقی کلاسیک موتسارت بر کیفیت ترجمه دانشجویان مترجمی زبان انگلیسی و ارتباط آن با ویژگی شخصیتی درونگرایی و برونگرایی
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Mohammadi.Nava
تأثیر یادداشت روزانه بر دقت نوشتن زبان آموزان ایرانی: استفاده از زمان گذشته
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mohseni.Ahmad
Inspecting Instrument-Based Variability: Effects of Enriching Willingness to Communicate Questionnaire - A Mixed Methods Approach
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
mohseni.fateme
تاثیر بالابردن میزان آگاهی از طریق آموزش راهکارهای فراشناختی (طرح ریزی کردن و خود مدیریت کردن) بر روی مهارت خواندن فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
Mojaverian.Mansoureh
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Mombini.Rahman
ادراک معلمان و دانشجویان EFL نسبت به کتاب مقدماتی دبیرستان انگلیسی (چشم انداز1)
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Montashery.Iraj
Dynamic Assessment and Iranian EFL Learners’ Knowledge of Passive Voice in Speaking Tasks
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Motallebzadeh.khalil
موفقیت حرفه ای بین استادان مدرس رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه : تحقیقی بر اساس تئوری فوتینگ گافمن
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Motallebzadeh.Khalil
مطالعه تطبیقی در زمینه آگاهی معلمان زبان انگلیسی ایرانی ازاستاندارد های اخلاق در پژوهش:
نقش جنسیت و تجربه در تدریس
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Moussavi Esterabadi Kermani.Fatemeh
تاثیر تغییرات ضربان قلب بر روی مهارت خواندن و درک مطلب در بین فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Mowlaie.Bahram
Portfolio Assessment-Led Engagement, Study and Activation (ESA) Mechanism in Writing Class: Focus on Emotive Dimensions
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
N
Nabifar.Nessa
تأ ثیر سه شیوه آموزشی واژ گان :اجزا ء سازنده واژ گان ، فلش کارت و سر نخ های با فتی بر یاد سپاری فوری و با تأ خیر واژگان دانش آ موزان پایه سوم دبیر ستان
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Naderi Farsani.Maryam
Developing Process Writing Ability in Virtual Learning Environment via (Reinforced) Metalinguistic Corrective Feedback
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Naeini.Jila
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Naeini.Jila
بررسی اثربخشی گذرگاه های-چندگانه مغز بعنوان یک مدل آموزش مغز-محور بررروی استرس، اضطراب، افسردگی و فضای حمایتی ادراک شده فراگیران زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Najafi Sarem.Saeid
رابطه بین مهارت شنیدن در زبان دوم و خستگی شنیداری در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در سطح متوسط
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Najjari.Hossein
ملاقات مجدد با راهبردهای ارتباطی: نگاهی فراتر از رویکردهای تعاملی و روانشناختی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Najmi.Kazem
رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Namaziandost.Ehsan
The Effect of 4/3/2 Technique on Iranian EFL Learners’ Speaking Fluency: The Moderating Role of Working Memory
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Nazari Bagha.Karim
Investigating the Effects of Scaffolding Genre Knowledge and Metacognitive Strategy Use on EFL Learners’ Academic Writing Skills: A Mixed-methods Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
niknezhad.fatemeh
اثربخشی گفتمان نقادانه دانشجویان با استفاده از الگوی آموزشی باختین درکلاس مکالمه
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Nikoopour.Jahanbakhsh
تاثیر استفاده از تکنیک نوشتاری گروهی برپیشرفت مهارت نوشتاری فراگیران زبان انگلیسی
[
Vol.3,
Issue
7
- WinterYear
2010]
Noorabadi.Masoomeh
Scrutinizing Applied Linguistics Professors, EFL Teachers, and Parents’ Perspectives on English Instruction at the Primary School Level
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Nouri.Farzaneh
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
O
Okati.Farideh
کارایی گفتگوهای برون دادی تحریک شده متقارن و نامتقارن در تقویت گفتار
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Ostovar.Shahla
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه فارسی هوشهای چندگانه (میداس)
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
P
Pazhouhesh.Mohammed
داربست بندی مهارتهای شفاهی و نگرش در زبان انگلیسی با استفاده از طراحی نقشه ی داستان و پادپخش
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Pourhadi.Mahdieh
The Role of Participatory Structure and Output Modality in Enhancing Iranian EFL Learners’ Speaking and their Perceptions: A Mixed-Method Study
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
R
Rahimi Esfahani.Fariba
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Rahmani Doqaruni.Vahid
ملاقات مجدد با راهبردهای ارتباطی: نگاهی فراتر از رویکردهای تعاملی و روانشناختی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
ramak.matin
تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به
صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Ranjbar Mohammadi.Roya
The Effect of Synchronous and Asynchronous Computer-Mediated Communication on Reading Comprehension and Reading Self-efficacy of Iranian EFL Learners
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Ranjbarvahed.Fatemeh
Portfolio Assessment-Led Engagement, Study and Activation (ESA) Mechanism in Writing Class: Focus on Emotive Dimensions
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Rashtchi.Mojgan
A Comparative Analysis of the Perceived Effects of Interactionist and Interventionist Dynamic Assessment Models in the Improvement of Speaking Subskills Among Iranian EFL Learners
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Rashtchi.Mojgan
ارزشیابی کار- محور مهارت شنیدار و تاثیر متغیرهای مستقل از توانش زبانی
[
Vol.1,
Issue
0
- SpringYear
2008]
Rashtchi.Mojgan
Promoting EFL Learners’ Writing Skills via Reflection: The Case of Kolb’s Experiential Learning Cycle
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Rashtchi.Mojgan
ضبط کردن یادداشت های روزانه: تکنیکی برای پیشبرد مهارت گفتاری زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2008]
Rashtchi.Mojgan
راهکار خواندن انتقادی تطبیقی و تاٌثیر آن بر مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2008]
Rashtchi.Mojgan
آیا آموزش نگارش استدلالی به شیوه ارزشیابی پویای تداخلی و تعاملی بر پیجیدگی، درستی و سلاست تاثیر میگذارند؟
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Rezaie.Ghafour
A Comparative Analysis of the Perceived Effects of Interactionist and Interventionist Dynamic Assessment Models in the Improvement of Speaking Subskills Among Iranian EFL Learners
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Roohi.Afsar
فرصت تمهید: روشی میانجی برای ایجاد توازن بین صحت و روانی گفتار زبان آموزان در آموزش کار-محور
[
Vol.1,
Issue
0
- SpringYear
2008]
Roohi.Afsar
تاثیر بازخورد اصلاحی بر صحت دستوری نوشتار بازخورد دهندگان و دریافت کنندگان بازخورد اصلاحی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
S
Sadeghi.Karim
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
sadighi.firooz
یادگیری حروفاضافه زبان انگلیسی در فضای (غیربومی) زبان خارجه در ایران: حروفاضافه مکانی، غیرمکانی و اصطلاحی و نظریه نمونه
[
Vol.3,
Issue
7
- WinterYear
2010]
Saeidi.Mahnaz
آموزش با تکنولوژی و تاثیر آن روی پشتوانه ادراکی-شناختی، عملکرد تحصیلی و انگیزه در کلاس های زبان خارجی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Saeidi.Mahnaz
تاثیر مقایسه ای مدلهای MRs و CSR بر مهارت درک مطلب زبان آموزان برونگرا و درونگرا
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Saeidi.Mahnaz
تاثیر تمرکز بر فرم بر اساس تدریس درون داد و برونداد روی یادگیری گرامر زبان آموزان ایرانی
[
Vol.11,
Issue
22
- AutumnYear
2018]
Saeidi.Mahnaz
بررسی تماس بین فرهنگی بین دانشجویان زبان خارجی ایرانی: اعتبارسنجی پرسشنامه
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Saeidi.Mahnaz
Unveiling the interplay of Continuing Professional Development Strategies and Teacher Success in the Iranian EFL Context
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Saeidi.Mahnaz
مهارتهای تدریس مدرسان انگلیسی و تمایل به ارتبا ط زبان آموزان: دیدگاه مدرسان و زبان آموزان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Saeidi.Mahnaz
مقایسه مقالات تایپی و دست نویس یادگیران زبان انگیسی ایران در زمینه طول متن، املا و صحت دستور زبانی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Saidi.Mavadat
به دنبال توانمندی ارتباطی بین فرهنگی در فضای انگلیسی به عنوان زبان خارجی: بررسی ادراکات معلمان انگلیسی ایران
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Saidi.Mavadat
ارزیابی مهارت خواندن و درک مطلب در کتاب ویژن ۳ و زبان انگلیسی پیش دانشگاهی
براساس دسته بندی فریمن (۱۴۰۰) و دیدگاه معلمان
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Saidi.Mavadat
رابطه میان هوش بین فردی و میان فردی، اضطراب تدریس، و باورهای مدیریت کلاس در میان اساتید زبان تخصصی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Saidi.Mavadat
رابطه بین هوش های زبانی و منطقی زبان آموزان ایرانی و فراوانی مغلطه ها و شواهد
در نوشتار استدلالی: مطالعه ای براساس جنسیت
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
samii.Abdolraoof
Unveiling the interplay of Continuing Professional Development Strategies and Teacher Success in the Iranian EFL Context
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Samoudi.Negin
ارزیابی یک کتاب درسی ELT: یک معیار دو مرحله ای
[
Vol.14,
Issue
28
- AutumnYear
2021]
Sarabi Asl.Saeid
A Comparative Analysis of the Perceived Effects of Interactionist and Interventionist Dynamic Assessment Models in the Improvement of Speaking Subskills Among Iranian EFL Learners
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Sarkeshikian.Amir
The Impacts of Drawing, Visualization and Rote Memorization on Iranian EFL Students’ English Vocabulary Recall and Retention
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Sarkhosh.Mehdi
Developing Process Writing Ability in Virtual Learning Environment via (Reinforced) Metalinguistic Corrective Feedback
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Seifoori.Zohreh
ارتقاء مهارت خواندن و درک مطلب از طریق آموزش راهبردهای فراشناختی: تأثیر رشته تحصیلی و جنسیت
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Seifoori.Zohreh
کاربرد واژگان عاطفی و رسمی در نگارش فارسی و انگلیسی دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Seifoori.Zohreh
سبکهای یادگیری و آموزشی در کانون توجه: زبان آموزان و مدرسان زبان انگلیسی در ایران
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Seifoori.Zohreh
تاثیر کارهای نوشتاری مبتنی بر هوش های چندگانه بر صحت دستوری، ساختارمندی و روانی کلام نوشتاری زبان آموزان در بافت زبان خارجی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Seifoori.Zohreh
تاثیر کدگردانی بر خواندن و درک مفاهیم زبان آموزان دوزبانه
[
Vol.6,
Issue
13
- WinterYear
2013]
Seifoori.Zohreh
تاثیر طراحی پیش و حین انجام فعالیت بر صحت دستوری کنش شفاهی کارمحور
[
Vol.1,
Issue
3
- SummerYear
2008]
Seifoori.Zohreh
مقایسه تاثیر سه نوع بازخورد بر صحت دستوری و ساختارمندی نوشتار دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش انگلیسی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Seifoori.Zohreh
تاثیر آموزش فراشناختی و طراحی برپیچیدگی دستوری گفتار شفاهی زبان آموزان ایرانی
[
Vol.2,
Issue
4
- AutumnYear
2009]
Seifoori.Zohreh
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Seifoori.Zohreh
بررسی تاثیر روش اصلاح خطاها توسط همکلاسان بر رشد مهارت نوشتاری
[
Vol.1,
Issue
2
- SpringYear
2008]
Seifoori.Zohreh
رابطه بین تحمل ابهام و صحت دستوری گفتار کار-مدار زبان آموزان ایرانی
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Sepehri.Mehrdad
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Sepehri.Mehrdad
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Seyedebrahimi.Samin
تأثیر بازخورد اصلاح و صریح اصلاح شده بر اضطراب آزمون دهندگان ایرانی در صحبت کردن در سطح مهارت
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Shafiee.Sajad
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Shafipoor.Mahdieh
بررسی ارزیابی پویای مداخله گر به روش مختلط: نگارش مقالات آکادمیک زبان آموزان ایرانی
درون گرا و برون گرا
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Shangarffam.Nasim
بررسی مقا یسه ای تاثیر تدریس گرامر از طریق تمرینهای تفسیری و نشانه های تصویری بر درستی نگارش زبان آموزان
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Sheibani.Zahra
مطالعة میانفرهنگی بیادبی و پاسخ به تهدید توسط دانشجویان ایرانی و انگلیسی
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
Shirazizadeh.Mohsen
نوسان در نمرات آزمون های چهار گزینه ای دستور زبان: تاثیر جنسیت و نوع سوال
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Shirazizadeh.Mohsen
عناصر جنسیت-وابسته زبانی در مقالات زبانشناسی کاربردی: ارزیابی نسبی مدلی در زبان و جنسیت
[
Vol.3,
Issue
6
- SummerYear
2010]
Shirkhani.Servat
تدریس صریح و تدریس ضمنی استراتژی درخواست کردن: مقایسه تاثیر این دو روش بر نگارش ایمیل فراگیران زبان انگلیسی سطح فوق متوسط
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Siahpoosh.Hossein
تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به
صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر سازمان دهنده های گرافیکی ایجاد شده توسط مدرس، توسط فراگیر به صورت انفرادی و توسط فراگیران به صورت گروهی بر دانش واژگانی فراگیران انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تاثیر چهارچوب سازی انگیزشی روی خودکارامدی و موفقیت یادگیری یادگیرنده های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی با سبک های شناختی مختلف وابسته و مستقل
[
Vol.14,
Issue
29
- SummerYear
2022]
Siyyari.Masood
رابطه ی بین دقت، پیچیدگی و صحت در مهارت گفتاری در سطحوح مختلف
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Siyyari.Masood
Promoting EFL Learners’ Writing Skills via Reflection: The Case of Kolb’s Experiential Learning Cycle
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Siyyari.Masood
رابطه بین مهارت شنیدن در زبان دوم و خستگی شنیداری در میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در سطح متوسط
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Sodagari.Faranak
بررسی مقایسه ای به کارگیری راهبردهای فراشناختی در مهارت صحبت کردن در شیوه یک سویه در مقابل شیوه دو سویه بر روی فرا گیران ایرانی زبان خارجه
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Soleimani.Maryam
EFL Learners’ and Teachers’ Perceptions toward Corrective Feedback and Collaborative Writing: A Mixed-Methods Study
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Soltani.Kimia
مطالعه بین فرهنگی تکرار پذیری حرکت متنی-کارکردی در بخشهای بحث مقالات پژوهشی علوم نرم
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
T
Tabatabaee Lotfi.Seyyed Abdolmajid
The Impacts of Drawing, Visualization and Rote Memorization on Iranian EFL Students’ English Vocabulary Recall and Retention
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Tabatabaei.Mir Ayyoob
بررسی تفاوت بین تاثیر بازخورد الکترونیکی و فرازبانی بر دقت نگارش
زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
Taghizadeh.Mahboubeh
نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Taghizadeh.Mahboubeh
EFL Student Teachers’ Beliefs and Practice of Online Classroom Management
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Talebi.Maryam
An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Talebzadeh.Hossein
تاثیر کلاس مجازی و حقیقی بر توسعه کاربردشناسی بین زبانی: میکروبلاگینگ در مقایسه با آموزش سنتی کنشهای گفتاری به فراگیران ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
Tayebipour.Farhad
یادگیری و رشد دستور زبان فارسی در بین کودکان رده سنی مهد کودک
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Toni.Arman
بررسی اثرپذیری صحت/روانی کلام در دانشجویان زبان انگلیسی: تحلیل سیستماتیک
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Torabi.Mohammad Ali
تأثیر تدریس استراتژی های شناختی و فراشناختی بر توانایی درک مطلب خواندن
[
Vol.4,
Issue
8
- SummerYear
2010]
Torabi.Mohammad Ali
فلسفه تحقیق در زبانشناسی کاربردی
[
Vol.4,
Issue
9
- WinterYear
2011]
V
Valipour.Valeh
بررسی در زمانی واژگانی-دستوری چکیده ومقالات علمی-پژوهشی
[
Vol.9,
Issue
19
- WinterYear
2016]
Vosoughi.Marjan
بررسی ارتباط اضطراب خواندن و راهبرد های خواندن و درک مفاهیم در میان فراگیران زبان انگلیسی با درجات مختلف مهارت زبانی
[
Vol.11,
Issue
23
- WinterYear
2018]
Vosoughi.Marjan
بررسی ادراک زبان آموزان با مهارت های زبانی بالا و پایین از راهبرد های انگیزش دهی مدرسان زبان انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Vosoughi.Marjan
راستی ازمایی مجموعه کتب خواندن Cover to Cover از نقطه نظر تناسب فرهنگی محتوی با ارزش های فرهنگی جامعه ایرانی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Vosoughi.Marjan
زبان جنسیت: کنکاشی بر صورت های خطابی مرد و زن درمجموعه کتب آموزشی New Interchange Series
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Y
YarAhmadi.Malihe
The Effect of 4/3/2 Technique on Iranian EFL Learners’ Speaking Fluency: The Moderating Role of Working Memory
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
Yazdanimoghaddam.Massood
آیا آموزش نگارش استدلالی به شیوه ارزشیابی پویای تداخلی و تعاملی بر پیجیدگی، درستی و سلاست تاثیر میگذارند؟
[
Vol.13,
Issue
27
- WinterYear
2020]
yoosefi oskuee.mohammad
تاثیر تدریس SFL-oriented register برروی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی با تاکید بر مهارت زبانی آنها
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]
yoosefi oskuee.mohammad
بررسی کاربرد حروف ربط موازی و غیرموازی توسط دانشآموزان مقطع پیشدانشگاهی در ایران
[
Vol.5,
Issue
11
- WinterYear
2012]
Yousefi.Mohammad Hossein
Adverse Conditions in the Professional Lives of English Instructors: Recommendations to Ameliorate Teacher Resilience
[
Vol.17,
Issue
34
- Spring - SummerYear
2024]
Yousefian.Vida
راهبردهای مورد استفاده زبان آموزان ایرانی طی خواندن متنهای تخصصی
[
Vol.8,
Issue
17
- WinterYear
2015]
Yousefih.Mandana
بررسی فرایندهای شناختی ترجمه شفاهی از زبان فارسی به انگلیسی
[
Vol.10,
Issue
21
- WinterYear
2017]
Yousefih.Mandana
عدم اطمینان و مدیریت عدم اطمینان در دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه
[
Vol.7,
Issue
14
- SummerYear
2014]
Yousefih.Mandana
هوش هیجانی و توانایی ترجمه دانشجویان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.6,
Issue
12
- SummerYear
2013]
Yousofi.Nouroddin
The Efficacy of the Inclusion of Recast and Prompts Corrective Feedback in Task- based Language Teaching on Iranian EFL Learners' Knowledge of Grammar
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Z
zafari.sara
بررسی تاثیر به کاربردن آنالیز نقادانه نیازهای زبان آموزان ایرانی سطح متوسط بر ارتقای سطح
مهارت گفتاری آنها
[
Vol.13,
Issue
26
- AutumnYear
2020]
Zaferanieh.Elaheh
نحوه ارایه ی ابعاد منظورشناسی زبان در کتب درسی زبان انگلیسی مقطع دبیرستان در ایران
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Zaferanieh.Elaheh
اموزش منظورشناسی زبان انگلیسی : بررسی تاثیر روشهای فرم محور مداخله ای و غیر مداخله ای
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
Zamani.Roya
ویژگیهای یک معلم زبان انگلیسی کارآمد از
دیدگاه دانشجویان پسر و دختر
[
Vol.8,
Issue
16
- SummerYear
2015]
Zarabi.Hamed
The Relationship Among Iranian Advanced EFL Learners’ Speaking, Writing, And Grammatical Competence
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Zardoshti.Farzaneh
نقش کمکی بازی در آموزش اعداد انگلیسی به زبان اموزان ایرانی در سطح متوسط
[
Vol.7,
Issue
15
- WinterYear
2014]
zeraatpishe.mitra
Examining Indicators of Validity in Online Formative Assessment: Insights from Iranian EFL Teachers
[
Vol.16,
Issue
33
- Autumn - WinterYear
2023]
zoghi.masoud
بررسی تاثیر تکنیک آموزش گروهی راهبردی خواندن بر کاهش اضطراب خواندن زبان آموزان
[
Vol.9,
Issue
18
- SummerYear
2016]
zoghi.masoud
پیشرفت تحصیلی در یادگیری زبان: مدل ساختاری تاثیر تعامل بین معلم و دانش آموز و یادگیری خود تنظیمی
[
Vol.12,
Issue
25
- SpringYear
2020]
Zohrehvand.Atefeh
تاثیر مقایسه ای تقویتدرون داد بصری و شنیداری بر یادگیری افعال چند
قسمتی نامتجانس (ناموافق) در زبان آموزان ایرانی
[
Vol.10,
Issue
20
- AutumnYear
2017]
zohrevandi.Khosro
The Effects of Task-Based Collaborative Output Activities and Scaffolding Techniques on EFL Learners' Writing Performance: A Mixed-Methods Study
[
Vol.16,
Issue
32
- Spring - SummerYear
2023]
Zokaeieh.Siavash
تهیه پرسشنامه انتقادی برای ارزیابی کتاب های آموزش زبان
[
Vol.12,
Issue
24
- AutumnYear
2019]