Ahanghari.Saeideh
Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Ahour.Touran
The Effect of BBC News Lessons on High School EFL Learners’ Vocabulary Learning
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Azad.Omid
Paralinguistic Cues and EFL Learners’ Speaking Fluency: A Study of First-Year Undergraduate Students of Gonabad University
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Aziz Malayeri.Faramarz
ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
B
Basirat.Mina
نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
C
Chalak.Azizeh
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
D
davatgari.hanieh
Effective Language Classroom: A Qualitative Study Using a Critical Incident Technique
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
E
Ebrahimi.Seyed Foad
Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
F
Fallah.Raziyeh
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
G
Ghaffari.mostafa
بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Ghafouri.Naser
تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
ghonsooly.Behzad
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
H
Hadidi Tamjid.Nasrin
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Hadidi.Nasrin
Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Haji Jalili.Mehrnoosh
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Heidari Tabrizi.Hossein
Promoting Professional Identity Formation of Novice EFL Teachers in E-teaching Through Online Image Management (OIM) Strategies
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
K
Khalaji.Hamidreza
ادراکات و عملکرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژی های ارزیابی جایگزین و رابطه آنها با تامل معلم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Kheiri.Hanieh
Scrutinizing the Utility of Collaborative Tasks for Ameliorating Male and Female EFL Learners’ Flow Experiences
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Kuhi.davud
بررسی ادراک معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از آگاهی فرهنگی انتقادی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
M
Mahmoudi.Asgar
تاثیر آموزش فرایند محور و ژانر محور بر روی مهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در دو سطح خلاقیت
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mallaki.Azadeh
Functional Analysis of Hedges and Boosters in Academic Students Essays: Across Disciplinary Study
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mall-Amiri.Behdokht
An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Mazandarani.omid
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Mohammadi.Nava
تأثیر یادداشت روزانه بر دقت نوشتن زبان آموزان ایرانی: استفاده از زمان گذشته
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
N
Naeini.Jila
تحلیل مقایسه ای خطاها: زبان آموزان مونث و مذکر دوزبانه و یکزبانه ایرانی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
R
ramak.matin
تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به
صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
S
Sadeghi.Karim
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Seifoori.Zohreh
Explicit vs. Implicit Corrective Feedback and Grammar Accuracy in Flipped and Non-Flipped Classes
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]
Sepehri.Mehrdad
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Shafiee.Sajad
میزان مصونیت شغلی معلمان زبان انگلیسی در مراکز زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Siahpoosh.Hossein
تأثیر تمرین مهارت گفتاری در زبان دوم در شرایط با واسطهی رایانهای ناهمزمان و چهره به چهره بر توانایی گفتاری، اضطراب گفتاری، اعتماد به نفس توانایی زبان دوم و تمایل به
صحبت کردن زبان آموزان به زبان دوم
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
T
Taghizadeh.Mahboubeh
نقش و توانش مدرس آنلاین: نظرات دانشجو معلمان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.15,
Issue
30
- AutumnYear
2022]
Talebi.Maryam
An Exploration into the Effect of IELTS Teachers’ Self-Efficacy on their Resilience through a Self-efficacy Teacher Training Workshop
[
Vol.15,
Issue
31
- WinterYear
2022]