ی

  • یاوری.غلامرضا محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب) [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • یعقوبی.جعفر شناسایی چالش‌ها و مشکلات آموزش عالی کشاورزی با استفاده از نظریه‌ی مبنایی [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • یعقوبی.جعفر تحلیل راهکارهای فنی و مدیریتی بهبود بهره وری سوخت در صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان کرمانشاه [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1401]