ا

  • ابراهیمی.زهرا آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • اسدزاده.حسن رابطه بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمال‌کاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • افراشته.علی آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • افروز.غلامعلی مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • اقبال.محمدرضا عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • امامی.مریم تحلیل هزینه‌ ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • امیرتیموری.محمدحسن مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]

آ

  • آقاجانی.مرضیه رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • آیتی.محسن رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]

ب

  • بریمانی.ابوالقاسم رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

پ

  • پورجمشیدی.مریم بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • پیوسته گر.مهرانگیز مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]

ت

  • ترک.نسرین کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

ج

  • جمشیدی کیا.سجاد ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • جوکار.علی رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

ح

  • حسین پور.الهام رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌ها [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • حسینیان.بنت الهدی تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • حکیم زاده.رضوان ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فن‌آوری اطلاعات دانشگاه شیراز [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • حمیدی.فریده رابطه ویژگی‌های شخصیتی و راهبرد‌های فراشناختی با خودکارآمدی رایانه‌ای در دانشجو ـ معلمان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • حیدری.شعبان مقایسه مهارت های خودتنظیمی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول هوشمند و سنتی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

خ

  • خراسانی.اباصلت عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • خطیب زنجانی.نازیلا بررسی اثربخشی تلفیق ویدیوکست با آموزش مجازی بر یادگیری دانشجویان مجازی دانشگاه پیام نور [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • خوش نشین.زهره ارزیابی سیستم مدیریت یادگیری مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

د

  • دانا.علی کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • دهستانی.مهدی مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]

ر

  • رحمان پور.محمد بررسی الزامات استفاده از سیستم مدیریت یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه استادان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • رحیمی.حمید تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • رحیمی.مهرک تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبان‌آموزان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • رستگار امرئی.احمد رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • رسول زاده.بهزاد ارایه مدلی به منظور ارتقاء سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی با تأکید بر نظام آموزش از دور [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • رشید.سید باقر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • رضایی.عیسی کارپوشه الکترونیکی: ابزاری برای بهبود باورهای انگیزشی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • رمضانی.قباد شناسایی مؤلفه های هوشمندسازی مدارس و ارزیابی وضعیت مدارس متوسطه شهر سنندج بر اساس آن مؤلفه ها [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

ز

  • زارع.محمد مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زارعی زوارکی.اسماعیل تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • زمانی.بی بی عشرت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • زنگنه.حسین بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

س

  • ساریخانی.راحله مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • سعدی پور.اسماعیل رابطه بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمال‌کاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • سلیمانی.الهام تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبان‌آموزان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • سلیمانی.مجید رابطه بین استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمال‌کاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • سلیمی.جمال شناسایی مؤلفه های هوشمندسازی مدارس و ارزیابی وضعیت مدارس متوسطه شهر سنندج بر اساس آن مؤلفه ها [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

ش

  • شاه طالبی.بدری رابطه مهارت‌ها و صلاحیت‌های به‌کارگیری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • شریعتمداری.مهدی رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • شکاری.عباس تأثیر مهارت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • شیرازی.محمود مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • شیرزاد اسکی.مهین رابطه ویژگی‌های شخصیتی و راهبرد‌های فراشناختی با خودکارآمدی رایانه‌ای در دانشجو ـ معلمان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]

ض

  • ضرغام.محسن آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]

ع

  • عسکری رئیسی.محمد بررسی میزان استفاده از تلفن همراه و رابطه آن با کیفیت خواب و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • عسگری.علی رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • عمادیان.سیده علیا رابطه رشد اخلاقی، اعتیاد به پیامک و افت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]

غ

  • غفاری مجلج.محمد تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فن‌آوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

ف

  • فتحی واجارگاه.کورش عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • فتحی.رقیه تأثیر سازمان‌دهنده‌های تصویری بر یادگیری و یادداری دانش سلامت دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • فرج اللهی.مهران طراحی و ارایه مدل تعاملی مؤثر در دانشگاه های باز و مجازی ایران [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • فردین.محمدعلی مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • فرضی.فرزانه تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فن‌آوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • فضل علی.محسن بررسی میزان استفاده از تلفن همراه و رابطه آن با کیفیت خواب و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • فلاح کفشگری.ربابه مقایسه مهارت های خودتنظیمی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول هوشمند و سنتی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

ق

  • قاسمی سامنی.متین تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • قربانی پیرعلیدهی.آزاده تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فن‌آوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

ک

  • کاکایی.فهیمه ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فن‌آوری اطلاعات دانشگاه شیراز [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • کرامتی.میسره رابطه رشد اخلاقی، اعتیاد به پیامک و افت تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیارسی.آزاده بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیارسی.زهرا بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • کیارسی.سمیه بررسی تأثیر انیمیشن‌های داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]

م

  • محرابی.سهیلا شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • محرم‌زاده.سوری مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • محمدی احمد آبادی.ناصر طراحی و ارایه مدل تعاملی مؤثر در دانشگاه های باز و مجازی ایران [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • مولائی‌علی‌آباد.حسین عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • مومنی راد.اکبر بررسی عناصر تشکیل‌دهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]
  • مهدی زاده.حسین تأثیر سازمان‌دهنده‌های تصویری بر یادگیری و یادداری دانش سلامت دانش‌آموزان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]
  • مهرآور گیگلو.شهرام عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • میرطاهری.لیلی تحلیل هزینه‌ ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی [ دوره6, شماره 22 - زمستان سال 1394]

ن

  • نادی فرد.اکرم رابطه مهارت‌ها و صلاحیت‌های به‌کارگیری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • نجفی.حسین ارایه مدلی به منظور ارتقاء سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی با تأکید بر نظام آموزش از دور [ دوره6, شماره 23 - بهار سال 1395]
  • نصر اصفهانی.احمدرضا بررسی الزامات استفاده از سیستم مدیریت یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه استادان [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • نوری پور لیاولی.رقیه مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقه‌مند به سبک‌های مختلف بازی‌های رایانه [ دوره6, شماره 24 - تابستان سال 1395]
  • نیاز آذری.کیومرث رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره6, شماره 21 - پاییز سال 1394]

ی