ابراهیمی.زهرا
آسیبهای روانی ـ اجتماعی ناشی از بهکارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
اسدزاده.حسن
رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
افراشته.علی
آسیبهای روانی ـ اجتماعی ناشی از بهکارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
افروز.غلامعلی
مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقهمند به سبکهای مختلف بازیهای رایانه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
اقبال.محمدرضا
عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاهها
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
امامی.مریم
تحلیل هزینه ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
امیرتیموری.محمدحسن
مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانهای و سنتی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
آ
آقاجانی.مرضیه
رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
آیتی.محسن
رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
ب
بریمانی.ابوالقاسم
رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
پ
پورجمشیدی.مریم
بررسی عناصر تشکیلدهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
پیوسته گر.مهرانگیز
مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
رمضانی.قباد
شناسایی مؤلفه های هوشمندسازی مدارس و ارزیابی وضعیت مدارس متوسطه شهر سنندج بر اساس آن مؤلفه ها
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
ز
زارع.محمد
مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانهای و سنتی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
زارعی زوارکی.اسماعیل
تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامهطباطبایی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
زارعی زوارکی.اسماعیل
مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانهای و سنتی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
زمانی.بی بی عشرت
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
زنگنه.حسین
بررسی عناصر تشکیلدهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
س
ساریخانی.راحله
مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانهای و سنتی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
سعدی پور.اسماعیل
رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
سلیمانی.الهام
تأثیر داستان گویی دیجیتال بر اضطراب شنیداری زبانآموزان
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
سلیمانی.مجید
رابطه بین استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی تلفن همراه با اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامت روان دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
سلیمی.جمال
شناسایی مؤلفه های هوشمندسازی مدارس و ارزیابی وضعیت مدارس متوسطه شهر سنندج بر اساس آن مؤلفه ها
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
ش
شاه طالبی.بدری
رابطه مهارتها و صلاحیتهای بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روانشناختی کارکنان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
شریعتمداری.مهدی
رابطه سواد فن آوری اطلاعات و ارتباطات معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر تهران
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
شکاری.عباس
تأثیر مهارتهای فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان کارآفرینی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
شیرازی.محمود
مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقهمند به سبکهای مختلف بازیهای رایانه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
شیرزاد اسکی.مهین
رابطه ویژگیهای شخصیتی و راهبردهای فراشناختی با خودکارآمدی رایانهای در دانشجو ـ معلمان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
ض
ضرغام.محسن
آسیبهای روانی ـ اجتماعی ناشی از بهکارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
ع
عسکری رئیسی.محمد
بررسی میزان استفاده از تلفن همراه و رابطه آن با کیفیت خواب و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
عسگری.علی
رابطه اعتیاد به اینترنت و تلفن همراه با فرسودگی تحصیلی دانشجویان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
عمادیان.سیده علیا
رابطه رشد اخلاقی، اعتیاد به پیامک و افت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
غ
غفاری مجلج.محمد
تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
ف
فتحی واجارگاه.کورش
عوامل مؤثر بر موفقیت پیادهسازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
فتحی.رقیه
تأثیر سازماندهندههای تصویری بر یادگیری و یادداری دانش سلامت دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
فرج اللهی.مهران
طراحی و ارایه مدل تعاملی مؤثر در دانشگاه های باز و مجازی ایران
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
فردین.محمدعلی
مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقهمند به سبکهای مختلف بازیهای رایانه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
فرضی.فرزانه
تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
فضل علی.محسن
بررسی میزان استفاده از تلفن همراه و رابطه آن با کیفیت خواب و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
فلاح کفشگری.ربابه
مقایسه مهارت های خودتنظیمی در دانشآموزان دوره متوسطه اول هوشمند و سنتی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
ق
قاسمی سامنی.متین
تأثیر پادکست بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشگاه علامهطباطبایی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
قربانی پیرعلیدهی.آزاده
تبیین عوامل مؤثر بر استفاده معلمان ابتدایی شهرستان بندرانزلی از فنآوری های اطلاعاتی و ارتباطی در فعالیت های آموزشی
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
ک
کاکایی.فهیمه
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فنآوری اطلاعات دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
کرامتی.میسره
رابطه رشد اخلاقی، اعتیاد به پیامک و افت تحصیلی دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
کیارسی.آزاده
بررسی تأثیر انیمیشنهای داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
کیارسی.زهرا
بررسی تأثیر انیمیشنهای داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
کیارسی.سمیه
بررسی تأثیر انیمیشنهای داستانی بر رشد و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
م
محرابی.سهیلا
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
محرمزاده.سوری
مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
محمدی احمد آبادی.ناصر
طراحی و ارایه مدل تعاملی مؤثر در دانشگاه های باز و مجازی ایران
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
مولائیعلیآباد.حسین
عوامل مؤثر بر موفقیت پیادهسازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
مومنی راد.اکبر
بررسی عناصر تشکیلدهنده اجتماع یادگیری در آموزش الکترونیکی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
مهدی زاده.حسین
تأثیر سازماندهندههای تصویری بر یادگیری و یادداری دانش سلامت دانشآموزان
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
مهرآور گیگلو.شهرام
عوامل مؤثر بر موفقیت پیادهسازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
میرطاهری.لیلی
تحلیل هزینه ـ سودمندی پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه تهران و تأثیر استفاده از پایگاه ها در تولیدات علمی
[
دوره6,
شماره
22
- زمستانسال
1394]
ن
نادی فرد.اکرم
رابطه مهارتها و صلاحیتهای بهکارگیری فنآوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روانشناختی کارکنان
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
نجفی.حسین
ارایه مدلی به منظور ارتقاء سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی با تأکید بر نظام آموزش از دور
[
دوره6,
شماره
23
- بهارسال
1395]
نصر اصفهانی.احمدرضا
بررسی الزامات استفاده از سیستم مدیریت یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه استادان
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
نوری پور لیاولی.رقیه
مقایسه اشتیاق برای برقراری ارتباط در نوجوانان علاقهمند به سبکهای مختلف بازیهای رایانه
[
دوره6,
شماره
24
- تابستانسال
1395]
نیاز آذری.کیومرث
رابطه بین آموزش سواد اطلاعاتی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]
ی
یعقوبی.اکرمه السادات
عوامل مؤثر بر موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاهها
[
دوره6,
شماره
21
- پاییزسال
1394]