اسلامی.عطا
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
امیدی.فریدون
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
اندرواژ.لیلا
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آ
آسایش.فرزاد
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ب
بالو.رضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
بالو.رضا
بررسی تاثیر استقرار هوش تجاری و انعطاف پذیری بر موفقیت سازمان با نقش میانجی گری مدیریت ارتباط با مشتریان
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پ
پارت.پانته آ
تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پوراشرف.یاساناله
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
پیش فنگ.تکتم
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ت
ترکیان تبار.منصور
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
تقوایی یزدی.مریم
تأثیر فرهنگ بر رفتار مصرفکننده برند لوکس از طریق نقش میانجی نگرش مصرفکننده (مطالعه موردی: برند اپل)
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ج
جعفری.بهزاد
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
جوکار.علی اکبر
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ح
حسن زاده.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسین پور.محمد
ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حسینی.سید رسول
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
حسینی.سید محمد رضا
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
حقیقی.محمد
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خ
خاندوزی.بزرگمهر
بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
خداداد حسینی.سید حمید
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
خورشیدوند.حسین
واکاوی و تبیین نقش مدیریت دانش بر بهبود فروش محصولات دارویی با میانجی گری بازاریابی تجربی(مطالعه موردی: شرکت تولیددارو)
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
خیزاب.ریحانه
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ر
رجوعی.مرتضی
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رحمانپور.پروین
تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
رکابدار.قاسم
تعیین سطح نهایی کلیه عوامل موثر بر توسعه همکاریهای حمل و نقل، گمرک و ترانزیت ایران باسایر کشورها
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
روستا.علیرضا
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
س
سعیدی.پرویز
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سمیعی.روح اله
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
سیاری.مریم
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ش
شادنوش.نصرت اله
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
شجاعی.سامره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ص
صالحی.علی
نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیرهای
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
صفائی.احسان
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ع
عرب.علی
بررسی رابطه بازاریابی داخلی،رضایت شغلی، بازاریابی رابطه ای، مشتری گرائی و عملکرد سازمانی تاریخ دریافت مقاله
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
عسگری.حسین
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
غ
غفوری.معصومه
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
غیور.سید مرتضی
عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: بررسی نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری و تعدیلگر تصویر برند
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
ف
فاضلی ویسری.الهام
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
فاضلی ویسری.مهران
تاثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان در صنعت برندهای پوشاک ایرانی: با تاکید بر آمیخته بازاریابی حسی
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
فردوسی.ابوافضل
عوامل فردی و نگرش زیست محیطی مشتریان در خرید محصولات دوستدار محیط زیست
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ک
کاوسى.ندا
درک محیط بازاریابی دیجیتال با KPI و تجزیه و تحلیل وب در محیط خدمات سلامت.
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
کرد.نظاره
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در رفتارهای بازاریابی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی در شرکت گاز گلستان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
م
مالکی.مجتبی
تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
محمودزاده.مهدی
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
معروفی.فخرالدین
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
مقدس شرق.عمار
بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی در قصد خرید مصرف کنندگان در میان کاربران شبکه های اجتماعی
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
منتظری.زینب
رابطه بین تصویر ذهنی فروشگاه و کیفیت خدمات، ارزش درک شده و قصد خرید مشتریان
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
مهران.الناز
تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
میر.علی
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
ن
ناروئی.بهمن
ارائه مدل جذب مشتریان در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر محرکهای دیداری رویکرد داده بنیاد کلاسیک
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]
نظری.حبیبه
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
نمامیان.فرشید
طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت
[
دوره1,
شماره
1
- تابستانسال
1401]
نوراللهی سلامت.مهدی
تأثیر تعداد ورودی گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
و
ولی پور.پیمان
نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)
[
دوره1,
شماره
2
- پاییزسال
1401]
ولی پور.پیمان
تاثیر فعالیتهای رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند کالای خواب نساجی بروجرد
[
دوره1,
شماره
3
- زمستانسال
1401]