ا

  • ابهری.سرگل نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • اکبری امرغان.حسین تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • امیری رشخوار.امیر طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • امین فلاح.زهرا رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • ایمانی.محسن بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • ایمانی.محمدنقی ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • ایمانیان.مسعود تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

آ

  • آتشی.فلکناز بررسی و تحلیل دلالت های تربیتی و فلسفی دیویی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

ب

  • باقرپور.معصومه رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • باقری نیا.حسن تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • بختیاری.ابوالفضل ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • بخشی.حامد تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • بغم.زینب مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

پ

  • پارسا معین.کوروش شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • پرآذران.طیبه بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • پرسته قمبوانی.فاطمه بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • پیری.موسی کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

ت

  • تاروردی زاده.هاجر پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • تقوایی.مریم رابطه بین رفتار نوآورانه مدیران با رهبری تحول‌آفرین با نقش میانجی تاب‌آوری سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری) [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • تکلوی.سمیه اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • تیزدست.طاهر رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

ث

  • ثمین.طاهره اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]

ج

  • جباری.ریحانه اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • جعفرزاده.تکتم پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • جعفری هرندی.رضا تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • جعفری.صدیقه رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • جمال لیوانی.امنه رابطه بین ساختارمدارس با جامعه پذیری و مشارکت کاری معلمان دوره اول متوسطه [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • جهانگیری.مهدی اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

چ

  • چناری.علی ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ح

  • حسنی.رفیق تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسنی.محمد مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسین پور.سهیلا مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • حسین زاده.علی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • حسین مومنی مهمونی.حسین شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • حق شناس کاشانی.فریده «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حقانی.محمود اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • حنیفی.فریبا ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • حیدری.پویا رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

خ

  • خطیرپاشا.کیومرث تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

د

  • درخشان.معراج رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]

ر

  • رافضی.زهره پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رجبی وندچالی.فاطمه شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • رحمتی.صمد اثربخشی آموزش اشعار ریتمیک بر بهبود کارکرد حافظه فعال، کاهش لکنت و اضطراب کودکان مبتلا به لکنت زبان [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رحمتی.فرشته تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • رحیم زاده.رحیم پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • رضالو.مهدی ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • روحانی.سیده فاطمه شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • ریاضی.اعظم بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ز

  • زمانیان.پویا امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • زیرک.مهدی طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

س

  • سادات جعفر طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفر طباطبایی.سمانه تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سادات جعفری طباطبایی.تکتم تاثیر آموزش فرزندپروری مثبت بر کاهش علایم لجبازی –نافرمانی و اختلال سلوک در کودکان سنین 7 تا 10 سال [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • ساداتی کیادهی.سید مرتضی شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • سامی.رقیه کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سعیدی.فرهاد مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • سلامی.نیکا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سلیمانیان.علی اکبر پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • سواری.کریم نقش پیوند با طبیعت و همدلی محیطی در سازگاری با مدرسه [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • سورانی.رضا اولویت بندی عوامل اثرگذار در آموزش عالی ایران مبتنی بر بهترین الگوی تدریس [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

ش

  • شریفی.طیبه مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • شش پری.لیدا شناسایی عوامل موثر بر پیدایش سکوت سازمانی معلمان به روش سنتز پژوهی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • شیرانی.سودابه مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • شیرزاد.سمانه تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

ص

  • صالحی.محمد شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • صالحی.محمد تاثیر مدیریت فناوری بر تجاری سازی دانش در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • صبوری.حامد «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • صفانیا.علی محمد شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]

ط

  • طالبی.بهنام کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • طباطبایی.مینا تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

ع

  • عبدالهی.مجید امکان سنجی آموزش ترکیبی در رشته عکاسی دانشگاه پیام نور اصفهان و ارزیابی اثربخشی آن [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • عبدالهی.مژگان بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • عبدی.حیدر مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • عراقیه.علیرضا مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

ف

  • فارسی مدان.الهام مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • فلاح تفتی.سمیه تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]

ق

  • قربان.فاطمه ارائه مدل پیش بینی عملکرد تیمی مبتنی بر مولفه های یادگیری تیمی، رهبری تحول‌گرا و انعکاس‌گری تیمی [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • قربانی.محمود طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ک

  • کاظمیان مقدم.کبری رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • کل میشی.اوالفضل تبیین و نقد و آسیب شناسی پیش فرض های انسان شناختی رفتارگرایانه در تعلیم و تربیت با تأکید بر پژوهش های تربیتی. [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • کیاکجوری.کریم رابطه بین خودکارآمدی، شادکامی، رضایت از زندگی و حمایت اجتماعی درک شده با انگیزه پیشرفت تحصیلی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد بندرانزلی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • کیهان.جواد پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

گ

  • گلستانی.سید هاشم بررسی و تحلیل دلالت های تربیتی و فلسفی دیویی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • گیوریان.حسن «تبیین الگوی فرایند خط مشی گذاری در نظام آموزش و پرورش ایران» [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]

م

  • محمدزاده اول.رضا ارائه مدل اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس دوره متوسطه بر اساس آموزه‌های دینی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • محمدی پور.محمد پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • محمدی.رزگار نقش میانجی خود پنداره تحصیلی در رابطه آموزش ترغیبی و اشتیاق به مدرسه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • موسوی.سیدعلی رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • مهدیان.حسین تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • مهری ساربان.حسین پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • میرزا محمدی.محمدحسن بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ن

  • نادی.محمدعلی تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • ناظم.فتاح ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • نامور.سجاد تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • نجارپوریان.علی رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • نظری.حسین شناسایی و اولویت‌بندی زیرساخت‌های درس تربیت‌بدنی در نظام آموزش و پرورش ایران با استفاده از FAHP [ دوره16, شماره 68 - پاییز سال 1400]
  • نعیمی.مصطفی پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • نیاز آذری.کیومرث شناسایی و رتبه بندی ابعاد مدارس پژوهش محور در آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]

و

  • وحدت بوراشان.رقیه مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ه

  • هارون رشیدی.همایون رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان [ دوره16, شماره 67 - تابستان سال 1400]
  • هراتیان.رضا ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]
  • همت یار.میر بشیر پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه [ دوره16, شماره 65 - زمستان سال 1399]

ی

  • یمیمنی.محمد تعیین نقش میانجی انگیزش تحصیلی در رابطه بین باورهای هوشی و تاب آوری تحصیلی در میان دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم بجنورد [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]
  • یوسفی.سلمان رابطه جو عاطفی خانواده و سرزندگی تحصیلی با توجه به نقش واسطه‌گری خودپنداره تحصیلی: مدل‌سازی معادله ساختاری [ دوره16, شماره 66 - بهار سال 1400]