ا

  • ابطحی. معصومه السادات بررسی تأثیر روش‌های آموزشی مبتنی بر استیم در یادگیری برنامه‌نویسی از طریق نرم‌افزار اسکرچ [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

پ

  • پورعباس خادر.سهیل شناسایی مؤلفه های ریاکاری سازمانی در سازمان های دولتی مورد مطالعه اداره کل آموزش پرورش خراسان رضوی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

ح

  • حدادنیا.سیروس تاثیر رویکردهای آموزشی بر پیچیدگی شناختی و مهارت های حل مساله اجتماعی دانش آموزان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

خ

  • خراسانی طرقی.حامد شناسایی مؤلفه های ریاکاری سازمانی در سازمان های دولتی مورد مطالعه اداره کل آموزش پرورش خراسان رضوی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

س

  • سودی.حورا بررسی تأثیر آموزش یادگیری خودتنظیمی بر اشتیاق تحصیلی و هیجانات مثبت تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

ف

  • فتحعلی بیگی.پروانه بررسی تأثیر روش‌های آموزشی مبتنی بر استیم در یادگیری برنامه‌نویسی از طریق نرم‌افزار اسکرچ [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

ق

  • قنبری.نسرین تاثیر برنامه درسی فوق برنامه در احساس تعلق به مدرسه دانش آموزان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

ک

  • کاظمی.غلامرضا نقش راهبردهای یادگیریِ شنیداری و گفتاری در خود تنظیمیِ انگیزشی و توانایی برقراری ارتباط: مطالعه‌ی تلفیقی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

م

  • محمودلو.علی بررسی تأثیر آموزش یادگیری خودتنظیمی بر اشتیاق تحصیلی و هیجانات مثبت تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • مدرسی.قاسم نقش راهبردهای یادگیریِ شنیداری و گفتاری در خود تنظیمیِ انگیزشی و توانایی برقراری ارتباط: مطالعه‌ی تلفیقی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]
  • میرزایی.وحید شناسایی مؤلفه های ریاکاری سازمانی در سازمان های دولتی مورد مطالعه اداره کل آموزش پرورش خراسان رضوی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]

ن

  • ناصری.حسن نقش راهبردهای یادگیریِ شنیداری و گفتاری در خود تنظیمیِ انگیزشی و توانایی برقراری ارتباط: مطالعه‌ی تلفیقی [ دوره20, شماره 81 - زمستان سال 1403]