اخوان خرازیان.مریم
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
اسماعیل زاده مقری.علی
نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
امیران.حیدر
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
امیران.حیدر
بررسی علل عدمموفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
امیرکبیری.علیرضا
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
آ
آزاد.ناصر
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
ب
بازایی.قاسمعلی
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
باقری.مهدی
طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
بهرامزاده.مهدی
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
بیات.ماندانا
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ت
ترابی.مهدی
بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
توکلی.مصطفی
مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ج
جاسبی.عبدالله
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ح
حقیقت منفرد.جلال
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
حمیدی زاده.محمدرضا
تبیین کارایی و تحلیل بازدهها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
حمیدی زاده.محمدرضا
ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
د
دانش جعفری.داوود
تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
دهقان.نبی اله
تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
ر
رادفر.رضا
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رجبپور.ابراهیم
بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آنها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
رستمی.نفیسه
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رضایی.حامد
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
رضائی.مریم
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
رضائیان.ندا
بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان بانک شهر از ارائه خدمات و رابطه آن با وفاداری به برند (مورد مطالعه: شعب بانک شهر در تهران)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ز
زندیه.مهدی
بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
س
سهرابی.آرزو
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
سهرابی.طهمورث
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
سهرابی.طهمورث
بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
سهرابی.فاطمه
بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
سید علی اکبر.سید محسن
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ش
شادنوش.نصرت اله
مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
شجاعی.امیر عباس
تحلیل عاملی شاخصهای سازمانهای دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
شجاعی.امیرعباس
تحلیل عاملی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و زنجیره تامین چابک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
ص
صادقی.حمید
بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
صادقی.منصوره
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
صالحی صدقیانی.جمشید
بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
صیدی.محسن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
ط
طاهری.روحالله
بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیمهای خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
ع
عدالتیان شهریاری.جمشید
نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
عدلی.علیرضا
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
عظیمی.فریده
مکان یابی پارک ها با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (نمونه موردی: شهرداری منطقه 10)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
کافی.محمدمهدی
نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
گ
گروسی.امیر
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان (مطالعه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
گل زاده.محمدجواد
نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
م
موذن.شیوا
بررسی علل عدمموفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
مهرانی.هرمز
بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
مهرمنش.حسن
بررسی نقش مؤلفههای تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایرانخودرو
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
ن
نادران.الیاس
تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
نامجوی.سید مهدی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نقدی.بهمن
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1394]
نوربخش.سید کامران
تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1394]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات صنعت بانکداری با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی شعب موسسه اعتباری توسعه)
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
نوربخش.کامران
بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیمهای خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1394]
نوری.مریم
بررسی به کارگیری سیستم بهایابی بر مبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) در بانک سینا
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]
و
وظیفه دوست.حسین
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پروژه های شاخص سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1394]