ا

  • اکبری.احمد سنجش هوش سازمانی کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • اکبری.مهدی سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • الماسی.حسن بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • امیرکبیری.علیرضا عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

آ

  • آقازاده.هاشم بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • آقازاده.هاشم رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

ب

  • بادآور نهندی.یونس ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • باقرزاده.مجید تبیین ارتباط هوش سازمانی با چابکی سازمانی [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • برومند.زهرا برون‌سپاری فعالیت‌های خدماتی شرکت‌ها [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

ت

  • ترکیان.مهدی بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]

ج

  • جمشیدی.مینا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • جندقی.غلامرضا رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیم‌گیری مشتری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • جندقی.غلامرضا بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]

ح

  • حقیقت منفرد.جلال تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • حنیفی.فرهاد به‌کارگیری راهبردهای تکرو برای کسب بازده مطلوب در بورس [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

خ

  • خلیلی.فاطمه تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

د

  • داشگرزاده.خدابخش تنیدگی شغلی و فرسودگی کارکنان امور اداری [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • دهدار.فرهاد میزان تطابق مهارت‌های فارغ‌التحصیلان کارشناسی حسابداری با معیارهای حرفه حسابرسی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

ر

ز

  • زارعی.مصطفی ساختار مالکیت و عملکرد شرکت‌های بورسی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

س

  • سرمد سعیدی.سهیل تأثیر رنگ‌ها بر کارآیی تبلیغات [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • سعیدی.نیما بررسی رابطه هوش عاطفی با عملکرد کارکنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • سهرابی.شهلا جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • سیدجوادین.سیدرضا مطالعه نقش اعضای خانواده در تصمیم‌گیری برای خرید کالاهای مصرفی با دوام [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

ص

  • صالحی.مرضیه نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • صفرزاده.حسین نقش هوشمندی کسب و کار در استقرار اثربخش مدیریت استراتژیک در سازمان‌ها [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • صیاد شیرکش.سعید هوش سازمانی و مدیریت بحران [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]

ط

  • طلوعی اشلقی.عباس فن‌آوری اطلاعات و استقرار و بهبود نظام جامع برنامه‌ریزی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]

ع

  • علوی.سید محمد جذابیت وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]

ف

  • فریدچهر.الهام طراحی مدل ارزیابی ارزش دریافت شده از دیدگاه مشتری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]
  • فلاح.میرفیض ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • فلاح.میرفیض نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]

ق

  • قاسمی.بهروز بررسی نقش ارزش نام تجاری بر رفتار خرید [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]

م

  • محمودی.محمد تبیین الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • مرادی.محمود سبد پروژه‌های استراتژیک کسب و کار [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • مولوی.زینب بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]
  • میرابی.وحیدرضا الگویی برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]
  • میرابی.وحیدرضا رفتار شهروندی اعضای هیأت علمی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1389]
  • مینویی.مهرزاد نسبت‌های مالی و نرخ بازده سهام در صنعت بانکداری [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]

ن

  • نعمتی زاده.سینا عوامل جذابیت محصول و تأثیر آن بر رفتار مشتری [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]

و

  • ودادی.احمد هوش سازمانی و مدیریت بحران [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1389]

ه

  • هاشمی.نازنین ارزیابی تطبیقی کیفیت خدمات سیستم خودپردازها [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1389]

ی

  • یزدانی.مهدی الگوریتم مرکب از تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)‌ و فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) در ارزیابی عملکرد در دانشکده‌ها [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1389]