ا

  • اسماعیل پور.حسن عوامل مؤثر بر انگیزه خرید آنلاین مصرف‌کننده [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • الماسی.حسن تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • الماسی.حسن کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]

ب

  • برومند.زهرا ساختار سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]

ح

  • حاجیها.زهره سنجش توانایی مدیریت شرکت های تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • حاجیها.زهره ابزارهای نظارتی راهبردی شرکتی و هزینه سرمایه شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • حسینی.سید رسول مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • حیات.علی اصغر بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • حیدرزاده.کامبیز تأثیر مدگرایی بر رفتار خرید تفننی در میان دانشجویان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]

خ

  • خیری.بهرام بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • خیری.بهرام بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • خیری.بهرام تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]

د

  • داشگرزاده.خدابخش عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در یادگیری سازمانی کارکنان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • دانیالی ده حوض.محمود تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • دانیالی ده حوض.محمود تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • دانیالی ده حوض.محمود ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • دهگان.محمود تأثیر عملکرد اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]

ر

ز

  • زارعی.اسماعیل تأثیر کارآفرینی دانش در نوآوری و عملکرد سازمانی [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]

س

  • سعیدنیا.حمیدرضا بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • سعیدنیا.حمیدرضا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • سعیدنیا.حمیدرضا تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]

ص

  • صالح اردستانی.عباس بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران) [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • صفرزاده.حسین بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • صفرزاده.حسین تأثیر هوش هیجانی کارکنان بر اثربخشی بازاریابی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • صفرزاده.حسین عوامل فردی و مدیریتی مؤثر بر تلاس رفتاری نیروی فروش [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • صفرزاده.حسین برندمداری و بهبود عملکرد شرکت‌ها [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]

ع

  • عبدالوند.محمد علی برند (نام تجاری) خدماتی و فرآیند ایجاد ارزش – وفاداری مشتری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • عزیزی شمامی.مصطفی بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • عسکری ماسوله.سعید نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • علامه.سید محسن تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • علیپور درویش.زهرا عوامل مشتری‌گرایی و مدیریت روابط مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • علیقلی.منصوره نقش مدیریت دانش و سرمایه‌های فکری در کسب مزیت رقابتی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • علیقلی.منصوره مدل سنجش تاثیر مولفه‌های منتخب بازاریابی، بر ارزش ویژه برند [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]

م

  • محمدی.محمد مدیریت سود و اطلاعات صورت‌های مالی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • مردانی.ایوب ظرفیت‏های کارآفرینی در بخش دامپروری و ایجاد اشتغال [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • ملکی حسنوند.مسلم بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • منصوری.حسین تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1390]
  • موسویان.سید ایمان تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • مهرانی.هرمز تأثیر عوامل بازاریابی داخلی و کیفیت ارائه خدمات‌ [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا خلاقیت مدیران بازرگانی و میزان فروش سازمان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا بررسی تأثیر مدل سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]
  • میرابی.وحیدرضا تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]

و

  • ودادی.احمد تعهد سازمانی و ترک خدمت کارکنان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1390]