ا

  • احمدپور.مهین هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • اخوان خرازیان.مریم بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • اشرفی.آزاده آمادگی سازمانی برای تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده جهت کسب مزیت رقابتی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • الماسی.حسن نقش قوانین و مقررات محاسباتی و سیستم حسابداری تعهدی در ارتقاء ظرفیت پاسخگویی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • الماسی.حسن امکان سنجی طراحی و پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی در پست بانک ایران [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

ب

  • براتی.محمدرضا تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

خ

  • خیری.بهرام بررسی میزان کیفیت خدمات خودروهای دوگانه سوز بر اساس مدل رضایت ـ وفاداری [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • خیری.بهرام نقش استقرار مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در موفقیت­های درونی و بیرونی سازمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]

ر

س

  • سبحانی فرد.یاسر بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • سعیدنیا.حمیدرضا شناسایی و اولویت­بندی عوامل اثربخشی تارنمای شرکت‌های خدمات بازاریابی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

ص

  • صالحی صدقیانی.جمشید بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • صفرزاده.حسین تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بررضایتمندی مراجعان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]
  • صفرزاده.حسین تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • صفرزاده.حسین هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]

ط

  • طالب نیا.قدرت الله تبیین الگوی ارزیابی عملکرد مالی در بنگاه‌های کسب و کار [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

ع

  • علوی شاد.عباس بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر صنعت حمل و نقل در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]

ق

  • قاسمی.بهروز تحلیل استراتژیک محیط برونی صنعت نفت [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • قوچانی.فرخ ویژگی­های شخصیتی کارآفرینان و سطح هوش عاطفی آنان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]

م

  • میرابی.وحیدرضا تحلیل نقش مؤلفه‌های کانال‌های توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]

و

  • ودادی.احمد بررسی موانع منطقی‌سازی اندازه دولت‌ها [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1388]
  • ودادی.احمد هوش هیجانی و تعهد سازمانی مدیران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1388]