ا

  • اخروی.امیرحسین بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیخته‌های بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • اسکندری نیا.نیما پارادوکس استراتژی‌آفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • اصلانی افراشته.امیر الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • امین زاده.مانیا طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • انوشه.محمد میثم تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]

آ

  • آرایی.وحید حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

ب

  • باقرنیائی سعدآبادی.فاطمه طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • بقایی.مهسا ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

پ

  • پور صادق.ناصر مؤلفه های رهبری: یک مطالعه فراترکیب [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

ت

  • تقوی فرد.محمدتقی طراحی و تبیین مدل عوامل شناختی مؤثر بر رسوخ فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همراه-بانک ملت) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • توکلی.غلامرضا تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]

ج

  • جلال کمالی.محمد فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • جنیدی جعفری.مهدی طراحی و تبیین مدل عوامل شناختی مؤثر بر رسوخ فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همراه-بانک ملت) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]

ح

  • حاجیها.علی طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • حیدری هراتمه.مصطفی حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

خ

  • خاشعی.وحید الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • خحمیدی زاده.علی طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • خواجه ئیان.داتیس ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

د

  • دانش فرد.کرم اله الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • دانشفرد.کرم الله آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

ر

  • رجبی.فرهاد طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • رحمانی.حامد مؤلفه های رهبری: یک مطالعه فراترکیب [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • رحیمی.کامران طراحی و تبیین الگوی راهبردی کاهش ضایعات در زنجیره تامین با رویکرد پویایی سیستم ها [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • رضایی.علی اکبر طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • رهنمای رودپشتی.فریدون طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • رییسی.عاطفه آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

ز

  • زمانی نوقابی.حسین بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیخته‌های بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • زمانی.الهه طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]

س

  • سلاجقه.سنجر فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • سلمان نژاد.مصطفی چالش‌های راهبردی به‌کارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • سیدجوادین.سیدمیلاد ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

ش

  • شاهرخ دهدشتی.زهره الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]

ص

  • صادقی آرانی.زهرا چالش‌های راهبردی به‌کارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • صالحی امیری.سید رضا طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • صمدزاده.مسعود ارزیابی عوامل حیاتی موفقیت برونسپاری فعالیت‌های فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • صیاد شیرکش.دکترسعید نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

ط

  • طبیبی.سید جمال الدین طراحی الگوی توسعه کارآفرینی در حوزه صنایع فرهنگی بومی ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]

ع

  • علی نجفی.حسین مؤلفه های رهبری: یک مطالعه فراترکیب [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • علیرضائی.ابوتراب تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • علیزاد پورسعیدی.سالار تحلیل کتاب‌سنجی پژوهش‌های توانمندی‌های پویا در طی سه دهه اخیر [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

ف

  • فارسی.ابوالقاسم همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فارسیجانی.حسن تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فارسیجانی.حسن همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فرهادیان.علی طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]

ق

  • قادری رهقی.مجید طراحی و تبیین الگوی راهبردی کاهش ضایعات در زنجیره تامین با رویکرد پویایی سیستم ها [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • قاضی نوری.سید سروش الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • قاضی نوری.سید سروش طراحی و تبیین مدل عوامل شناختی مؤثر بر رسوخ فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: همراه-بانک ملت) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]

ک

  • کریمی گوارشکی.محمد حسین تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • کریمی.تورج طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • کهریزی.مجید تحلیل کتاب‌سنجی پژوهش‌های توانمندی‌های پویا در طی سه دهه اخیر [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

م

  • مجدزاده.سید انوشیروان فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • محبی.سراج الدین آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • محقر.علی ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • مزروعی نصرآبادی.اسماعیل چالش‌های راهبردی به‌کارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • معروفانی.مرتضی تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • ملکی.محمدحسن ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • منطقی.منوچهر همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • مهرانی.هرمز تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]

ن

  • نطنزی.امیرمسعود الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • نوربخش.سید کامران طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نوری نسب.محبوبه طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نیک پور.امین فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نیک قلب.هادی نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]

و

  • وظیغه دوست.حسین طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]