• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Leila Anjomshoa

    فهرست مقالات Leila Anjomshoa


  • مقاله

    1 - The Relationship between Home-Culture Attachment and EFL Learners’ Reading Comprehension
    10.30495/jntell.2023.1980507.1049
    Leila Anjomshoa Fatemeh Talebizadeh
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 2 , سال 2 , تابستان 2023

  • مقاله

    2 - Evaluation of Iranian EFL Teachers’ Perceptions towards the New Practices of Classroom Management
    Zohreh Jafari Leila Anjomshoa Neda Fatehi Rad
    Biannual Journal of Education Experiences , شماره 11 , سال 6 , تابستان 2023

  • مقاله

    3 - Developing and Validating a Model of Classroom Management Literacy for Iranian EFL Teachers
    10.71664/jals.2024.2310-1117/
    Zohreh Jafari Leila Anjomshoa Neda Fatehi Rad
    Journal of Applied Linguistics Studies , شماره 1 , سال 3 , بهار 2024

  • مقاله

    4 - A Qualitative Study on Iranian EFL Teachers’ Strategies of Classroom Management: Focusing on Cultural Strategies
    10.30495/lct.2023.1994765.1097
    Zohreh Jafari Leila Anjomshoa Neda Fatehi Rad
    Journal of Language, Culture, and Translation , شماره 202352 , سال 5 , پاییز-زمستان 2023

  • مقاله

    5 - Classroom management: Strategies and challenges of Iranian teachers
    https://doi.org/10.71703/cure.2024.1093976
    Zohreh Jafari Leila Anjomshoa Neda Fatehi Rad
    Curriculum Research Journal , شماره 14 , سال 5 , زمستان 2024

  • مقاله

    6 - On Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Classroom Management: Knowledge and Practice in Focus
    Zohreh Jafari Leila Anjomshoa Neda FatehiRad
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 5 , سال 10 , زمستان 2022

  • مقاله

    7 - A Comparative Study of Project-Based Learning in Traditional and Technology Integrated Classrooms: English Language Learners’ Vocabulary Learning, Social Identity, and Ego Resiliency
    Leili Palashi Mehry Haddad Narafshan Leila Anjomshoa
    Journal of Applied Linguistics Studies , شماره 1 , سال 3 , زمستان 2024

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود