• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Mehran Davaribina

    فهرست مقالات Mehran Davaribina


  • مقاله

    1 - The Impact of Integrating Think-Pair-Share with Reading Strategy Instruction on Iranian EFL Learners' Motivation
    10.71586/jal.2024.23111533
    Zahra Kuhi Hossein Siahpoosh Mehran Davaribina
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 35 , سال 17 , پاییز-زمستان 2024

  • مقاله

    2 - Exploring EFL Teachers’ Self-Efficacy, Reflective Thinking, and Job Satisfaction: Structural Equation Modeling
    Ibrahim Safari Mehran Davaribina Iraj Khoshnevis
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 8 , تابستان 2020

  • مقاله

    3 - Effect of Individually-Generated, Teacher-Generated, and Cooperatively-Generated Graphic Organizer Activities on EFL Learners' Collocation Knowledge and Retention
    10.30495/jfl.2022.692661
    Mansoureh Mojaverian Hossein Siahpoosh Mehran Davaribina
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 5 , سال 10 , زمستان 2022

  • مقاله

    4 - Effect of Asynchronous Computer-Mediated Condition on EFL Learners' Social and Emotional Engagement with Speaking Tasks
    10.30495/jfl.2022.686802
    Matin Ramak Hossein Siahpoosh Mehran Davaribina
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 10 , تابستان 2022

  • مقاله

    5 - Enhancing Iranian EFL Students' Reading Fluency with Real-time Feedback through Adaptive Online Reading Instruction System
    10.71664/jals.2024.04021106115/
    Nima Alizadeh Mehran Davaribina Reza Khorasani
    Journal of Applied Linguistics Studies , شماره 1 , سال 4 , پاییز-زمستان 2024

  • مقاله

    6 - Gender Disparities in the Influence of vocabulary size on Reading Comprehension among Iranian male and female (EFL) Learners
    10.71586/jal.2024.05131119676
    Masoomeh Maleki Mehran Davaribina
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 35 , سال 17 , پاییز-زمستان 2024

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود