فهرست مقالات بهرام خیری مقاله 1 - توسعه یک مدل جهت استقرار نرم افزار به عنوان خدمت الهام حاجی احمدی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , شماره 22 , سال 9 , بهار 1393 مقاله 2 - بررسی تاثیر کشور خاستگاه تولید بر رفتار مصرف کننده: ارزیابی نقش تعدیل گرانه میزان درگیری محصول و میزان آشنایی با محصول بر تاثیر کشور خاستگاه تولید بر ارزیابی محصول و نیات رفتاری مشتریان فرزانه نجفی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , شماره 17 , سال 7 , زمستان 1391 مقاله 3 - بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان حسین صفرزاده بهرام خیری ریحانه آقا سید آقا مدیریت بازاریابی , شماره 10 , سال 6 , بهار 1390 مقاله 4 - بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان بهرام خیری بهروز قاسمی وحیدرضا میرابی پویا قلی پور سنگلجی مدیریت بازاریابی , شماره 12 , سال 6 , پاییز 1390 مقاله 5 - بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز آرزو نخعی بهرام خیری مدیریت بازاریابی , شماره 15 , سال 7 , تابستان 1391 مقاله 6 - بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی بهرام خیری ثمینه ذوالفقاری مدیریت بازاریابی , شماره 8 , سال 5 , بهار 1389 مقاله 7 - Identify the components of meaningful marketing hierarchy 20.1001.1.2676640.2021.5.1.10.4 Mahsan Hajirasouliha Bahram Kheiri Mandan Momeni Agricultural Marketing and Commercialization Journal , شماره 1 , سال 5 , زمستان 2021 مقاله 8 - طراحی مدل عوامل تعیینکننده ارزش ویژه برند شرکت وحیدرضا نصابی بهرام خیری حمیدرضا یزدانی مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 16 , تابستان 1403 مقاله 9 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی بازاریابی خدمات عمومی , شماره 3 , سال 2 , پاییز 1403