فهرست مقالات فرزین مدرس خیابانی مقاله 1 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381 مریم عبدلی حسین بوداقی خواجهنوبر رضا رستمزاده فرزین مدرس خیابانی مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 16 , زمستان 1400 مقاله 2 - مدل جدید غیر ماهیتی جهت محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیری در حضور متغیرهای انعطافپذیر منصور شریفی قاسم توحیدی بهروز دانشیان فرزین مدرس خیابانی پژوهش های نوین در ریاضی , شماره 15 , سال 4 , پاییز 1397 مقاله 3 - اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران) مریم عبدلی حسین بوداقی خواجه نوبر رضا رستم زاده فرزین مدرس خیابانی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 2 , سال 13 , تابستان 1400