List of Articles فرزین مدرس خیابانی Article 1 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران 10.30495/mediastudies.2022.60291.1381 maryam abdoli Hosein Bodaghi Khajenobar Reza Rostamzadeh Farzin Modares Khiyabani Media Studies , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 2 - مدل جدید غیر ماهیتی جهت محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیری در حضور متغیرهای انعطافپذیر M. Sharifi GH. Tohidi B. Daneshian F. Modarres khiyabani Journal of New Researches in Mathematics , Issue 15 , Year , Autumn 2018 Article 3 - اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران) Maryam Abdoli Hossein Bodaghi Khajehnobar Reza Rostamzadeh Farzin Modarres Khiyabani Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 2 , Year , Autumn 2021