بررسی رابطه بین اِعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیر در دبیرستان های دخترانه شهر خرم آباد بر اساس مدل رابینز
محورهای موضوعی : علوم تربیتی
1 - هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد
کلید واژه: برنامهریزی, مدیریت تغییر, تصمیمگیری مشارکتی, تجهیز مدارس به فنآوری اطلاعات, رفتار حمایتی, خلاقیت در حل مسأله و ارزیابی مستمر ارتقاء,
چکیده مقاله :
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین اِعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیران در دبیرستانهای دخترانه پرداختهایم. بدین منظور صد و بیست و هشت نفر دبیر و سیصد و شصت و هشت نفر دانشآموز و با روش خوشهای چند مرحلهای انتخاب و به وسیله دو پرسشنامه محقق ساخته مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج نشان میدهد که بین اعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیر در سطح معناداری و با اطمینان نود و نه درصد رابطه معنادار وجود دارد.
The present study deals with the relation between change management by managers and teachers performance. In so doing, 128 teachers and 368 students were selected by cluster sampling method and 368 students and 128 teachers were given certain questionnaires. The result of the study showed that there was signification relation between application of change management and teachers performance