بررسی رابطه بین اِعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیر در دبیرستان های دخترانه شهر خرم آباد بر اساس مدل رابینز
الموضوعات :
1 - هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمآباد
الکلمات المفتاحية: برنامهریزی, مدیریت تغییر, تصمیمگیری مشارکتی, تجهیز مدارس به فنآوری اطلاعات, رفتار حمایتی, خلاقیت در حل مسأله و ارزیابی مستمر ارتقاء,
ملخص المقالة :
در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین اِعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیران در دبیرستانهای دخترانه پرداختهایم. بدین منظور صد و بیست و هشت نفر دبیر و سیصد و شصت و هشت نفر دانشآموز و با روش خوشهای چند مرحلهای انتخاب و به وسیله دو پرسشنامه محقق ساخته مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج نشان میدهد که بین اعمال مدیریت تغییر مدیر و عملکرد دبیر در سطح معناداری و با اطمینان نود و نه درصد رابطه معنادار وجود دارد.