List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - نقش اینترنت در توسعه سیاسی سید وحید عقیلی علی جعفری Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری محمد سلطانی فر احمد یحیایی ایله ای Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی عوامل سیاسی موثر در توسعهی آزادی مطبوعات در ایران سارا محمدپور خبازی ندا محمدپور خبازی Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن هومن الوندی محسن نایبی Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) آمنه بختیاری Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک بیتا شاه منصوری پوریا شاه منصوری Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) محمد حامدی Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه آنی میرزاخانیان Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها عبدالرضا شاه محمدی علیرضا قرائتی Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی حبیب صبوری خسروشاهی نفیسه توکلی نیا Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) سید علی رحمانزاده اسماعیل کاوسی hassan haji Open Access Article Abstract Page Full-Text 12 - کارکرد بازیهای رایانه ای در رفتار نوجوانان روانبخش منصوری Open Access Article Abstract Page Full-Text 13 - نگاه جامعه شناختی به گروه های اجتماعی مجازی حسن سبیلان اردستانی Open Access Article Abstract Page Full-Text 14 - راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) محمدرضا حقیقی