• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 8
  • Issue1 Vol.8
  • 1
    Issue 1 Vol. 8 Spring 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - رابطه مدیریت مشارکتی با روحیه و عزت نفس سازمانی مدیران و معلمان مدارس شهر زاهدان
        ناصر ناستی زایی خدایار ابیلی ابوالقاسم نادری بدرالدین اورعی یزدانی
        27
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - بررسی رابطه جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان
        کمال باقری علی بابایی صدیقه زارعی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی ارتباط بین رهبری اثر بخش با تعالی سازمانی بر اساس مدل تعالی EFQM
        عزت الله بالویی جامخانه مسعود یعقوب پور مهدی عزتی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - مقایسه میزان کاربست مدیریت دانش در مدارس راهنمایی آموزش و پرورش تبریز
        زهرا برزگر صادق ملکی آوارسین پیمان یارمحمد زاده
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی وضعیت موجود صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان مقطع ابتدایی شهرستان گرمسار
        حمید شفیع زاده نادر سلیمانی مریم شوریایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - مطالعه نقش میانجی خستگی هیجانی در تبیین ارتباط بین عدالت سازمانی و رفتار‌های شهروندی سازمانی
        شوبو عبدالملکی مجید صادقی فر فخرالسادات نصیری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - رابطه رهبری اخلاقی و اعتماد سازمانی با توانمندسازی در دبیران دبیرستان‌های شهرستان ساوه
        امیر حسین محمد داودی مریم ولایی ملکی
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login