List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - تاثیر ارزش ویژه برند بر تصمیم خرید مشتریان شرکت هاکوپیان 20.1001.1.22520104.1392.5.19.1.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - رفتار شهروندی سازمانی مدیران و عملکرد کارکنان آموزش و پرورش 20.1001.1.22520104.1392.5.19.2.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - تاثیر ترجیح برند بر تصمیم خرید مشتریان 20.1001.1.22520104.1392.5.19.3.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - مطالعه نقش اتوماسیون صنعتی در برند سازمانی 20.1001.1.22520104.1392.5.19.4.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - عوامل موثر بر خیرخواهی ارائه دهندگان خدمات مدیریت ثروت از دیدگاه مشتریان ثروتمند 20.1001.1.22520104.1392.5.19.5.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - رابطه بین کیفیت سود و بازده غیرعادی سهام شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی 20.1001.1.22520104.1392.5.19.6.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در سازمان های ایرانی و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها 20.1001.1.22520104.1392.5.19.7.1