List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود رامین ابوالحسنی احمدرضا کسرائی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.1.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین) آرش استواری مهران آقایی محسن محمدی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.2.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی تأثیر محرکهای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران) سمانه نژاد یوسفی حسن اسماعیل پور 20.1001.1.22520104.1398.11.43.3.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبردهای رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز) حسین رجب دری ذبیح اله خانی معصوم آبادی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.4.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری 20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان) محمدحسین رنجبر مهدی باقری مظفر اسپید 20.1001.1.22520104.1398.11.43.6.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته محمدرضا رادفر غلامرضا زمردیان منصوره علیقلی مهرزاد مینویی فرهاد حنیفی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.7.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 8 - تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب زین العابدین امینی سابق هادی ردایی احسان ساده 20.1001.1.22520104.1398.11.43.8.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 9 - بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها مجید سعیدیان 20.1001.1.22520104.1398.11.43.9.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 10 - سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت) فاطمه صدرایی سینک محمدرضا بابایی محمد حسن تابش 20.1001.1.22520104.1398.11.43.10.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 11 - بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مهرانه بهمنش صدیقه طوطیان نیلوفر میرسپاسی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.11.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 12 - دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی احمد علمشاهی ابراهیم معینی فاطمه عاشری 20.1001.1.22520104.1398.11.43.12.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 13 - بررسی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری صنعت هتلداری در ایران مسعود غلامی حسین وظیفه دوست 20.1001.1.22520104.1398.11.43.13.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 14 - ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران محسن قشلاقی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.14.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 15 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد) نجم الدین موسوی راضیه فعلی محمد بوعذار 20.1001.1.22520104.1398.11.43.15.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 16 - بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری محمد میرمحمدی صدرآبادی حامد شاکریان 20.1001.1.22520104.1398.11.43.16.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 17 - توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادیترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر احسانه نظری نصرت الله شادنوش طهمورث سهرابی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.17.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 18 - ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد راضیه کوکبی علیرضا سلامی حمیدرضا نعمتی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.18.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 19 - شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع هدایت امیری سیداکبر نیلی پور طباطبایی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.19.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 20 - بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان مهدی نصراصفهانی 20.1001.1.22520104.1398.11.43.20.4