• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 11
  • Issue43 Vol.11
  • 43
    Issue 43 Vol. 11 Autumn 1398

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود
        رامین ابوالحسنی احمدرضا کسرائی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.1.5
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)
        آرش استواری مهران آقایی محسن محمدی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.2.6
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)
        سمانه نژاد یوسفی حسن اسماعیل پور
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.3.7
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)
        حسین رجب دری ذبیح اله خانی معصوم آبادی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.4.8
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی
        نرگس دل افروز امیرعلی تقوی علی قاسمی سیامک جعفری
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.5.9
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)
        محمدحسین رنجبر مهدی باقری مظفر اسپید
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.6.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته
        محمدرضا رادفر غلامرضا زمردیان منصوره علیقلی مهرزاد مینویی فرهاد حنیفی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.7.1
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب
        زین العابدین امینی سابق هادی ردایی احسان ساده
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.8.2
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        9 - بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها
        مجید سعیدیان
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.9.3
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        10 - سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)
        فاطمه صدرایی سینک محمدرضا بابایی محمد حسن تابش
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.10.4
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        11 - بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
        مهرانه بهمنش صدیقه طوطیان نیلوفر میرسپاسی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.11.5
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        12 - دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی
        احمد علمشاهی ابراهیم معینی فاطمه عاشری
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.12.6
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        13 - بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران
        مسعود غلامی حسین وظیفه دوست
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.13.7
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        14 - ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
        محسن قشلاقی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.14.8
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        15 - بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)
        نجم الدین موسوی راضیه فعلی محمد بوعذار
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.15.9
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        16 - بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری
        محمد میرمحمدی صدرآبادی حامد شاکریان
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.16.0
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        17 - توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر
        احسانه نظری نصرت الله شادنوش طهمورث سهرابی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.17.1
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        18 - ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد
        راضیه کوکبی علیرضا سلامی حمیدرضا نعمتی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.18.2
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        19 - شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع
        هدایت امیری سیداکبر نیلی پور طباطبایی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.19.3
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        20 - بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان
        مهدی نصراصفهانی
        20.1001.1.22520104.1398.11.43.20.4
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login