List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، رضایت مصرف کننده از خرده فروشی بر تبلیغات شفاهی مثبت(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های شهروند) پوریا حافظ تقوا حسن اسماعیل پور 20.1001.1.22520104.1397.10.40.1.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - اثر راهبرد و فرایندهای مدیریت دانش بر تعالی سازمانی حسینعلی حیدری حسن علی حیدری خلیل خدایاری 20.1001.1.22520104.1397.10.40.2.3 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - بررسی تأثیر بکارگیری هماهنگیهای سازمانی و استراتژیکی بر ارتقاء مزیت رقابتی آزاده رجبی بهروز قاسمی 20.1001.1.22520104.1397.10.40.3.4 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - تاثیر مدیریت سود فزاینده و مدیریت سود کاهنده بر کیفیت گزارشگری مالی یداله تاری وردی عباس نعیمی مریم رستمی 20.1001.1.22520104.1397.10.40.4.5 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - بررسی تاثیر ریسک اعتباری بر نرخ نقدینگی و مدیریت سود بانک ها علی نجفی مقدم رضا صفا 20.1001.1.22520104.1397.10.40.5.6 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - تاثیر کیفیت وب سایت بر قدرت بازاریابی سید حسام وقفی محمد رضاجوی آبکنار علی فیاض محمد مهدی قمیان 20.1001.1.22520104.1397.10.40.6.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - بررسی رابطه بازارگراییِ داخلیِ رهبری اخلاقی و فرسودگی شغلی بانقش میانجی گری استقلال شغلی بر تعهد سازمانی محمد خواجه سروی محمدحسن ابراهیمی سروعلیا 20.1001.1.22520104.1397.10.40.7.8