• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 4
  • Issue1 Vol.4
  • 1
    Issue 1 Vol. 4 Spring 1393

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تحلیل محتوای کتب درسی مقطع راهنمایی بر اساس مؤلفّه های میراث فرهنگی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - شناسایی مؤلّفه‌های اثربخشی سازمانی در مؤسّسه‌های آموزشی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - بررسی رابطه بین آموزش ضمن خدمت دریایی با مؤلّفه‌های قابلیت فردی و الگوی ذهنی سازمان یادگیرنده در کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - بررسی ارزشیابی توصیفی براساس عوامل مدیریتی، آموزشی، فیزیکی و روانی از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان چالوس
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - مطالعة تطبیقی مدارس سرآمد ایران و سوئد مطالعه موردی: دبیرستان انرژی اتمی ایران، مدرسه گلوبال سوئد
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - A Comparative Study and Examination of the Views of Faculty Members and Students Regarding the Doctoral Comprehensive Exam
        Mohammad Ghafari Mejlej
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login