Subject Areas : curriculum
Keywords:
Abstract :
منابع :
ایرانشهری، بهرام(1395). بررسی مقایسه ای دیدگاه های تربیتی رسو، کانت و فارابی، دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین علوم و تکنولوژی، قم: مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی.
جواهرفروش، عبدالرحمان(1392). آراء تربیتی غزالی، کیهان اندیشه، 1(52): 17-25 .
زیبا کلام، فاطمه(1396) تعلیم و تربیت در فلسفه ابن سینا و مقایسه با فلسفه اثباتگرایی و عملگرایی، تهران: پگاه حوزه.
شریعتمداری، علی(1392). اصول و فلسفه تعلیم و تربیت. تهران: امیرکبیر.
شکوهی، غلامحسین(1373). تعلیم و تربیت و مراحل آن. مشهد: آستان قدس رضوی.
فرمهینی فراهانی، محسن؛ فقیهی، علی نقی؛ نجفی، حسن(1392). بررسی روش¬های کاربردی تدریس در نظام تعلیم و تربیت حکیم ابونصر فارابی. همایش روش های کاربردی در اسلام. دانشگاه سیستان و بلوچستان.
کبیر، یحیی(1384) بررسی مبانی فلسفه تعلیم و تربیت در آراء افلاطون، مجله فلسفه دین ،1(3): 161-188.
گلستانی، سید هاشم(1392) واکاوي آراءتربيتي فارابي موسس فلسفه اسلامي، گروه علوم تربيتي، واحد خوراسگان (اصفهان)، دانشگاه آزاد اسلامي.
ندایی، هاشم؛ کوهستانی، رضا(1391). بررسی تطبیقی آرای تربیتی ابوحامد محمدغزالی و آگوستین قدیس، پژوهش و مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، 1(14): 55-74.
Atik Wartini(2015). Education Character in View of Al-Ghazali and its relevance With the Education Character in Indonesia Sunan Kalijaga State Islamic University of Yogyakarta, Indonesia.
Arifin Zainul(2018). Al-Ghazali's Thought of Islamic Education And it’s Relevance with the Modern Education. Khalifa Journal of Islamic Education,2(1): 1-14-39.
Taj,A,Milburn,M, Nabil(2017). Al-Ghazali Prospects: the quarterly review of comparative education.Paris, UNESCO: International Bureau of Education, p. 519-542