List of Articles Open Access Article Abstract Page Full-Text 1 - The relationship between psychological capital and organizational entrepreneurship emphasizing the mediating role of social capital zeinab iznloo Behrang Esmaeili Shad 20.1001.1.22520104.1396.9.36.1.7 Open Access Article Abstract Page Full-Text 2 - نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان سوسن قهرمانی قاجار بهنوش جووری 20.1001.1.22520104.1396.9.36.2.8 Open Access Article Abstract Page Full-Text 3 - مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته محمدعلی بابایی زگیلکی آرمان احمدی زاد مهین رحیم پور 20.1001.1.22520104.1396.9.36.3.9 Open Access Article Abstract Page Full-Text 4 - شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی بینالمللی شرکتهای صادراتی ایران ناصر یزدانی احسان شریفی محمدحسن یزدانی موحد 20.1001.1.22520104.1396.9.36.4.0 Open Access Article Abstract Page Full-Text 5 - ویژگیهای کمیته حسابرسی و کیفیت صورتهای مالی حمیدرضا کردلویی وحید یوسفی 20.1001.1.22520104.1396.9.36.5.1 Open Access Article Abstract Page Full-Text 6 - الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام) الهام کریمی صادق فیض الهی حسینعلی حیدری 20.1001.1.22520104.1396.9.36.6.2 Open Access Article Abstract Page Full-Text 7 - عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395) فاطمه باقری نصرت اله شادنوش 20.1001.1.22520104.1396.9.36.7.3