List of Articles هادی سید فضلی Article 1 - مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفنهای همراه هوشمند 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814 hadi seyedfazli Vahidreza mirabi karim hamdi Knowledge & Research in Applied Psychology , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 2 - مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت) Hamidreza Nemati Seyedhadi seyedfazli Behavioral Studies in Management , Issue 4 , Year , Winter 2024