فهرس المقالات هادی سید فضلی المقاله 1 - مدل متغیرهای مؤثر بر عشق و تعهد به برند و تأثیر آن بر وفاداری به برند، تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفنهای همراه هوشمند 10.30486/jsrp.2021.1920916.2814 هادی سیدفضلی وحیدرضا میرابی کریم حمدی دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی , العدد 2 , السنة 22 , تابستان 1400 المقاله 2 - مدل ساختاری از نقش میانجی ارزش ادراک شده در رابطه میان اعتماد الکترونیکی و کیفیت خدمات الکترونیکی با قصد خرید مجدد مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت) حمیدرضا نعمتی سید هادی سید فضلی مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 4 , السنة 14 , زمستان 1402