List of Articles محبوب شیخعلی زاده Article 1 - شناسایی مولفه های تجارت اجتماعی اماکن و باشگاه های ورزشی ایران با رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد Siavash Mohamadyan korosh veisi Mahboub Sheikhalizadeh Mahdi Bashiri Innovation in Sports Management , Issue 11 , Year , Autumn 2024 Article 2 - تأثیر تبلیغات توصیهای بر قصد خرید مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی ارزش ویژه برند Mahboub Sheikhalizadeh Innovation in Sports Management , Issue 13 , Year , Spring 2025 Article 3 - تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراکشده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید 10.30495/jism.2023.75564.1079 Mahboub Sheikhalizadeh Parisa Anguri Innovation in Sports Management , Issue 9 , Year , Spring 2024 Article 4 - تاثیر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با نقش میانجی نگرش به تبلیغ https://doi.org/10.30486/4S.2024.1126055 Mehran Hoseinpor Hassan Farhadi محبوب شیخعلی زاده Sociological Studies in Sport , Upcoming Articles